آزادسازی تقریبی 18.7 میلیون دلار SUI

آزادسازی تقریبی 18.7 میلیون دلار SUI
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

شبکه Sui که به دلیل رشد سریع و حمایت جامعه شناخته کریپتو می شود، در آستانه یک رویداد قابل توجه است. در 3 سپتامبر، تعداد زیادی توکن SUI به ارزش تقریبی 18.7 میلیون دلار باز می شود. با توجه به ماهیت آن و مبلغ قابل توجهی که در آن وجود دارد، این حرکت می تواند پیامدهایی برای پویایی بازار آلت کوین در روزهای آینده داشته باشد.

چه در انتظار SUI است؟

جزئیات مربوط به این رویداد بازگشایی به طور شفاف با مردم به اشتراک گذاشته شده است. طبق گفته Token Unlocks، یک پلتفرم نظارت بر ارزهای دیجیتال، این نسخه شامل 35.6 میلیون توکن SUI خواهد بود. این مقدار تقریباً 5٪ از عرضه فعلی در گردش را نشان می دهد و جالب است که بخش عمده ای از این توکن ها می تواند برای حامیان اولیه شبکه اختصاص داده شود. با این رویداد، این احتمال وجود دارد که برخی از توکن‌های قفل‌شده برنامه‌ریزی‌شده احتمالاً برای پاداش دادن به برنامه مشارکت‌کنندگان فعال و حامیان اولیه (ACES) SUI استفاده شوند. همانطور که توسط توسعه دهنده SUI، Mysten Labs، در اوایل سال جاری ایجاد شد، برنامه ACES به عنوان یک حرکت سپاسگزاری ساخته شد. هدف آن قدردانی و پاداش دادن به آن دسته از اعضای اختلاف SUI بود که مشارکت‌هایشان قبل از راه‌اندازی شبکه اصلی آلت‌کوین بسیار مهم بود. علاوه بر این، در کنار این باز کردن قفل، داده‌های Token Unlocks نشان می‌دهد که SUI همچنین قصد دارد بخشی از توکن‌های قفل‌شده را برای مشوق‌ها کنار بگذارد.

از SUI چه انتظاری داریم؟

با چنین مقدار قابل توجهی برای باز کردن قفل، وسوسه فروش ممکن است برای برخی از حامیان اولیه ایجاد شود، به خصوص اگر بخشی به مشارکت کنندگان فعال و حامیان اولیه پاداش داده شود. این به طور بالقوه می تواند منجر به فروش شود. از لحاظ تاریخی، بازگشایی‌های عظیم توکن گاهی اوقات با توجه به افزایش عرضه بازار منجر به کاهش قیمت کوتاه‌مدت می‌شود. علاوه بر این، این شبکه که به سرعت گسترش یافته است، همچنین یک جهش پایه کاربر از 3 میلیون کاربر به 5 میلیون کاربر در مدت 14 روز و سپس به 6 میلیون حساب فعال در سه روز دیگر ثبت کرده است. با اضافه شدن تقریباً 1 میلیون حساب فعال در هفته‌های اخیر، چنین نرخ‌های رشدی ممکن است هرگونه تأثیر نزولی بالقوه را کاهش دهد. در همین حال، SUI با قرار گرفتن در رتبه 89 در بین ارزهای دیجیتال بزرگتر از نظر ارزش بازار، در 7 روز گذشته شاهد سقوط قابل توجهی نزدیک به 10 درصد بوده است. و حتی در 24 ساعت گذشته، حمام خون ادامه دارد زیرا دارایی 1.3% کاهش را با قیمت 0.49 دلار در زمان نگارش این مقاله ثبت کرده است.
 

تگ ها