آیا بهترین زمان برای خرید اتریوم نزدیک است؟

آیا بهترین زمان برای خرید اتریوم نزدیک است؟
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

آیا بهترین زمان برای خرید اتریوم نزدیک هست؟ بهترین زمان خرید اتریوم می تونه به زودی باشه! ارز دیجیتال اتریوم یکی از بهترین رمز ارزهای موجود در بازار کریپتوکارنسی هست که در سال های اخیر نتونسته رشد قیمتی بالایی رو تجربه کنه. اتریوم در سال های اخیر در مقابل بیت کوین، در یه کانال نزولی قرار گرفته. یعنی میزان سرمایه گذاری در بیت کوین بیشتر از اتریوم هست. با این حال روندهای تاریخی نشون میده که این روند می تونه تغییر کنه و نهنگ های به جای انباشت بیت کوین، اتریوم جمع آوری کنند!
زمانی که سیگنال ارز دیجیتال برای خرید اتریوم صادر میشه، قدرت خریداران اتریوم نسبت به قدرت فروشنده ها افزایش پیدا می کنه و انتظار میره قیمت اتریوم بالا بره و سرمایه گذاران اتریوم سود به دست بیارن. برای اینکه بتونین از تغییر قیمت اتریوم سود به دست بیارین، باید آموزش ارز دیجیتال رو فرا بگیرین و با شناسایی سیگنال ارز دیجیتال بتونین بهترین نقاط خرید و فروش اتریوم رو پیدا کنین.

تحلیل قیمت اتریوم

توجه داشته باشین که ارز دیجیتال اتریوم(Ethereum) در حال حاضر با قیمت 1600 دلار خرید و فروش میشه که نسبت به سال قبل 22 درصد کاهش پیدا کرده و انتظار میره به زودی این کاهش قیمت رو جبران کنه و دارنده های اتریوم وارد سود بشن. همچنین از طرف دیگه ارز دیجیتال اتریوم نسبت به سال گذشته 8 درصد رشد قیمتی رو تجربه کرده که می تونه نشون دهنده افزایش قدرت خریداران بیت کوین باشه.
این یه روند رایجی هست که در بازارهای مالی به ویژه در بازار ارزهای دیجیتال رخ میده. رمز ارزهایی که ارزش بازار بزرگی دارن می خوان تا در مقابل ریزش قیمت انعطاف پذیرتر باشن، چون سرمایه گذاران و تریدرها دوست ندارن تا ریسک کنند و می خوان تا سرمایه خودشون رو حفظ کنند.