آیا جنگ اسرائیل و غزه ارزهای دیجیتال را در معرض خطر قرار می دهد؟

آیا جنگ اسرائیل و غزه ارزهای دیجیتال را در معرض خطر قرار می دهد؟
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، تروریسم و جنگ اسرائیل و غزه برای از بین بردن ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. به زودی می توان قانون ضد رمزنگاری سخت گیرانه ای برای حل بحران تامین مالی تروریسم تصویب کرد که بسیاری استدلال می کنند که بسیار اغراق شده است.
بازار کریپتو یکی از بازارهای پرنوسانی است که شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از تغییرات قیمتی رمز ارزها سود زیادی کسب کنید. جنگ اسرائیل و غزه بار دیگر توجهات را به رمز ارزها معطوف کرده است و سیاستمداران ضد کریپتو از گزارش های ضد کریپتو از گزارش های اغراق آمیز درباره استفاده از کریپتو برای تامین مالی تروریسم استفاده کردند تا قوانین سخت گیرانه جدیدی را با پتانسیل درهم شکستن صنعت معرفی کنند. اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است با تاثیرات جنگ بر بازار رمز ارزها آشنا شوید.
سه روز بعد از انجام حمله وحشیانه حماس در 7 اکتبر، وال استریت ژورنال مقاله تحریک آمیزی را منتشر کرد که در آن اظهار داشت که در سه سال گذشته، سازمان های تروریسی مورد تایید ایالات متحده مانند حماس، جهاد اسلامی فلسطین و حزب الله  134 میلیون دلار ارز دیجیتال جمع آوری کرده اند.
این موضوع در هفته گذشته با لایحه ای دو حزبی به نام قانون پیشگیری از تامین مالی تروریسم که در 8 دسامبر ارائه شد، به نتیجه رسید. این قانون خزانه داری را موظف می کند تا موسسات مالی خارجی و پلتفرم های رمزنگاری را که آگاهانه تراکنش هایی را با گروه های تروریستی مشخص شده توسط ایالات متحده انجام داده اند شناسایی کند. این کشور را قادر می سازد تا تحریم هایی را برای محدود کردن حساب های بانکی ایالات متحده و مسدود کردن تراکنش ها اعمال کند.
این جنگ همچنین انگیزه جدیدی به قانون دو حزبی دارایی دیجیتال AML سناتور الیزابت وارن داده است که قانون رازداری بانکی را به ارزهای دیجیتال گسترش می دهد. پنج سناتور دیگر برای حمایت از این لایحه در 11 دسامبر ثبت نام کردند و اکنون 19 سناتور در مجموع از این قانون حمایت می کنند. به این معنی که این لایحه جذابیت جدی پیدا کرده است. الکس تورن، رئیس تحقیقات شرکت گلکسی استدلال می کند که لایحه وارن عملا رمزنگاری را در آمریکا غیرقانونی می کند.
 

تگ ها