آیا رالی قیمتی برای اتریوم در راه است؟!

آیا رالی قیمتی برای اتریوم در راه است؟!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

تحلیلگران بازار کریپتو پیش بینی می کنند یک رالی قیمتی برای اتریوم در راه است! بهتر است بدانید قیمت اتریوم در نرخ لحظه ای ثابت است و همچنان بالای 2 هزار دلار معامله می شود و چندین عامل دیگر حاکی از ادامه روند احتمالی است. اگر می خواهید از نوسانات قیمتی اتریوم سود کسب کنید، باید وضعیت این رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و سیگنال ارز دیجیتال دریافت کنید.
بر اساس داده های Kaiko در 12 نوامبر نه تنها نسبت اتریوم و بیت کوین بعد از دوره های طولانی پایین ترین سطح تغییر کرده و معکوس می شود، بلکه افزایش قابل توجهی در حجم معاملات با تغییر نرخ سرمایه در پلتفرم های مشتق ارز دیجیتال از منفی به مثبت وجود دارد که نشان می دهد یک رالی قیمت صعودی در راه است و تقاضا برای خرید ارز دیجیتال اتریوم و استفاده از انواع سیگنال های ارز دیجیتال در حال رشد است.
در زمان نوشتن این خبر، ارز دیجیتال اتریوم(ETH) همچنان در روند صعودی قرار دارد و در بالا سطح 2000 دلار معامله می شود. با وجود کاهش مورد انتظار در حجم معاملات طی دو روز گذشته بعد از رالی در 9 نوامبر، روند صعودی همچنان پابرجا است و می توان از آن سود کسب کرد. البته توجه داشته باشید که برای کسب سود از روند صعودی اتریوم، باید تجزیه و تحلیل بلد باشید و بتوانید بهترین موقعیت های خرید و فروش اتریوم را مشخص کنید.
تاکنون سطح حمایت فوری تحلیلگران فنی که مشاهده می کنند در 2 هزار دلار باقی مانده است که بالاترین سطح ژوئیه 2023 را نشان می دهد. برعکس، منطقه 2100 دلاری که بالاترین رقم آوریل را نشان می دهد، سطح نقدینگی حیاتی است که گاوهای خوش بین باید برای الگوی ادامه روند خرید آن را بشکنند. اگر بیت کوین بتواند همچنان در بالا 2 هزار دلار باقی بمانند و قدرت گاوها و خریداران اتریوم بیشتر از قدرت فروشندگان اتریوم شود، اتریوم می تواند وارد یک رالی قیمتی صعودی جدید شود.