انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال"


  • 22:01 1403-01-31
  • زمان مطالعه: 14 دقیقه

انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال، معامله گران ارزهای دیجیتال در سراسر جهان از سیستم های سیگنال معاملاتی کریپتو استفاده می کنن تا به اونها در تصمیم گیری مخاطره آمیز در مورد اقداماتشون کمک کنه. سیگنال های ارزهای دیجیتال یکی از قدرتمندترین و قابل اعتمادترین ابزارها برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال هستن. 

به صورت کلی سیگنال یک نشانه برای تریدرها محسوب میشه و به اونها کمک میکنه تا خطر و ریسک معاملاتشون کم کنن و در مقابل بهره و سودشونو افزایش بدن. اما استفاده از سیگنال ارز دیجیتال نیازمند مهارت و تخصص در حوزه ی ارزهای دیجیتال و تحلیل ‌های اون هستش.

همه ی معامله گران متخصص توصیه میکن که از سیگنال ها به یک یا چند روش استفاده کنن. انواع مختلفی از سیگنال های ارزهای دیجیتال وجود داره. برخی از این سیگنال های معاملاتی کریپتو به صورت رایگان و برخی با هزینه در اختیار کاربران قرار داره، اما نکته ی قابل توجه اینجاست که یک سرویس معتبر باید حاوی اطلاعاتی در مورد تنظیمات سود و ضرر باشه. 

در ادامه ی مقاله تعریفی کوتاه از سیگنال ارز دیجیتال داشته و بعد در مورد انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال صحبت خواهیم کرد با ما همراه باشین. 

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

 سیگنال های ارزهای دیجیتال در اصل داده هایی هستن که به معامله گر این امکان رو میده تا بتونن به کمک اونها بازار ارز دیجیتال مورد نظرشونو بهتر درک کنن. در واقع سیگنال های کریپتوکارنسی ایده ها و پیشنهادات معاملاتی هستن که برای خرید یا فروش ارز مشخصی در یک زمان و با قیمت خاصی برای تریدرها ارائه میشه. سیگنال ‌ها یا توسط برنامه‌ ها یا به صورت دستی ایجاد میشن. 

معمولا انواع سیگنال های ارز دیجیتال دارای حد سود (Take Profit) و حد ضرر (Stop Loss) هستن. یعنی کاربر با دریافت یک سیگنال ارز دیجیتال متوجه میشه که در صورت محقق شدن سیگنال، حداکثر چه سودی رو به دست میاره و در صورت اشتباه دراومدن سیگنال متحمل چه ضرری میشه.

چرا سیگنال ارز دیجیتال برای کسب درآمد لازم است؟

به کمک سیگنال‌ های ارز دیجیتال هر فردی که میزان کمی دانش در این حوزه داشته باشه نیز میتونه به راحتی و در کمترین زمان ممکن با خرید یا بدست آوردن انواع سیگنال ‌ها کسب سود کنه. سیگنال ها حتی می تونن میزان ضرر احتمالی رو هم نشون بدن که این موضوع می تونه برای معامله گران حرفه ای بسیار مفید واقع بشه. برای استفاده از این سیگنال ها باید انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال رو بشناسیم و با ویژگی های اونها آشنا بشیم. در ادامه به معرفی انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال میپردازیم با ما همراه باشین.

انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال

انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال

همونطور که گفتیم سیگنال‌ های ارزهای دیجیتال ایده ‌های معامله ‌گری از سوی معامله‌ گران خبره برای خرید یا فروش یک ارز دیجیتال خاص در قیمت یا زمان مشخص هستش. سیگنال ‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال میتونن بر اساس عوامل مختلفی از جمله اخبار، تحلیل‌ های فنی و جو فعلی بازار باشن.

انواع مختلفی از سیگنال‌ها وجود داره. ولی به صورت کلی و بر اساس نحوه ی تولید سیگنال، سیگنال های ارزهای دیجیتال به سه نوع سیگنال دستی، خودکار و دستی و خودکار تقسیم میشن. استفاده از هر کدوم از اونها مزیت‌ های مخصوص خودشو دارن: 

سیگنال های ارزهای دیجیتال دستی

سیگنال های دستی ساده ‌ترین و قدیمی‌ ترین انواع سیگنال‌ های معاملاتی هستن. سیگنال‌ های ارزهای دیجیتال دستی از طریق بررسی‌ های انجام شده توسط معامله‌گران و مترجمان خبره صادر میشن که مطالعات بازار رو برای شناسایی شانس‌ های معاملاتی مدیریت می‌کنن. سپس از نشانگرهای ویژه روی نمودارها برای تشخیص سطوح ورودی و خروجی استفاده می کنن.

سیگنال ‌های دستی دانش و احساسات انسان رو هم کنترل می‌کنن به این صورت که از تحلیل‌ های اولیه برای مطابقت با اخبار و نظرات بازار برای کشف پیشنهادات معاملاتی امیدوارکننده بهره می برن. این نوع signal به کمک تحلیل تریدرهای ماهر به صورت دستی ایجاد میشن. این سیگنال ‌ها رو میشه از گروه ‌های آنلاین، وبلاگ های مختلف تجاری و بسیاری از محیط ‌هایی که در حوزه ارز دیجیتال فعالیت دارن، بدست آورد. 

سیگنال های ارزهای دیجیتال خودکار

سیگنال های ارزهای دیجیتال خودکار با استفاده از الگوریتم های معاملاتی یا ربات های معاملاتی کریپتو منتشر میشن. به این ترتیب که این ربات ها بر اساس الگوریتم‌ هایی که بر اساس آن برنامه نویسی شدن، شرایط بازار و داده‌ های گذشته در مورد حرکت قیمت ارزها رو برای شناسایی روندها، تجزیه و تحلیل کرده و نتیجه تحلیل خودشونو در اختیار کاربران قرار میدن.

سیگنال های ارزهای دیجیتال دستی خودکار

سیگنال های ارزهای دیجیتال دستی خودکار که توسط اونها میشه سرمایه گذاری بلند مدت خوبی هم داشت، سیگنال هایی هستن که ابتدا توسط ربات ها بررسی میشن و سپس توسط یک تریدر ماهر، وضعیت پیرامون ارز یعنی تحلیل فاندامنتال و احساسات هم به اونها اضافه میشه. این روش یک سیگنال با انعطاف پذیری بسیار بالا ایجاد میکنه که میتونه سودآوری زیادی داشته باشه. 

همیشه سرویسی رو انتخاب کنین که استفاده از اون برای شما آسون باشه و با اهداف شما هم مطابقت داشته باشه. همچنین سیگنال های بزرگی رو برای جفت ارزهای دیجیتالی که می خواین معامله کنین و نکات تجاری کافی رو در طول معاملات فعال شما ارائه بده.

مقایسه انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال

مقایسه انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال

در این قسمت از مقاله ی انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال، مقایسه ای خواهیم داشت بر انواع سیگنال های معاملاتی کریپتوکارنسی که در بالا ذکر شد: 
سیگنال‌های دستی از سیگنال ‌های خودکار متفاوت هستن، زیرا معمولاً از معاملات بزرگتر با اهداف سودآور پشتیبانی می‌کنن و در نتیجه ممکنه نرخ ریسک به پاداش بیشتری رو در دستورالعمل ‌هاش داشته باشه. سیگنال ‌های دستی ارزهای دیجیتال که توسط انسان ارسال میشن، نسبت به تغییرات غیرمنتظره و نوسانات بازار بسیار انعطاف‌ پذیرتر هستن، چرا که ارائه ‌دهندگان سیگنال میتونن اهداف سودآوری رو در معاملات خوب افزایش بدن یا به صورت دستی معاملات رو ببندن. 

از سوی دیگه، سیگنال ‌های ارزهای دیجیتال خودکار، عنصر انسانی رو از معامله خارج می‌کنن و بدون هیچ گونه دلبستگی احساسی پشتیبانی میشن که البته گاهی اوقات در دنیای تجارت کریپتوکارنسی این کار به خوبی جواب میده. اونها همچنین برای رسیدن به سطوح بالاتر اعتماد در سیستم های خود، مجدداً آزمایش میشن.

 برای عملکرد بهتر میتونین بیش از یک سرویس دریافت کنین، همینطور میشه از انواع سیگنال های موجود مانند سیگنال های خودکار و دستی استفاده کرد تا به شما کمک کنه که معامله گر بهتری بشین. هنگامی که بازار بسیار ناپایدار به نظر می رسه و زمانی که بازار به آرامی و منطقی حرکت می کنه، میتونین از سیگنال های خودکار برای دریافت مسیرها استفاده کنین.

انواع دیگر سیگنال های ارزهای دیجیتال

انواع دیگر سیگنال های ارزهای دیجیتال

باید دانست که تعداد سیگنال های ارزهای دیجیتال بسیار زیاد بوده و انواع، شکل ها و کارکردهای اون ها کاملاً متنوع هستن. برای اینکه بتونیم به درستی و به صورت کارآمد از این سیگنال ها بهره ببریم، مهمه که همه ی اونها رو به صورت جداگانه یاد بگیریم و سپس به سراغ موردی بریم که با شرایط ما مطابقت داره. هرچه درک بهتری از این سیگنال ها داشته باشیم، می تونیم به درستی از اونها استفاده کنیم.

باید در نظر گرفت که یادگیری و درک این سیگنال ‌ها فقط یک پیاده‌ روی در پارک نیستش و قبل از اینکه ایده رو به درستی در دستتون بگیرین و انتخاب‌ های معاملاتی بهتری داشته باشین، نیاز به زمان و تجربه دارین. نگاهی به چند مورد از رایج ترین انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال:

سیگنال های بلند مدت 

همونطور که گفتیم سیگنال های ارزهای دیجیتال در واقع ایده ‌های معامله ‌گری هستن که از سوی معامله‌ گران خبره یا ربات ها برای خرید یا فروش یک ارز دیجیتال خاص در قیمت یا زمان مشخص داده میشه. اگه این ایده ها برای تایم فریم های بلند مدت باشه سیگنال های بلند مدت نامیده میشه. این سیگنال ها بیشتر از تحلیل فاندامنتال بهره میبرن. با توجه به تحلیل فاندامنتال ارز مورد نظر و بررسی هایی که انجام میشه سیگنال های بلند مدت برای ارز ارائه میشه.

برخلاف باور و عقیده ی برخی کاربران، سیگنال های ارز دیجیتال صرفا از آنالیز نمودارها حاصل نمیشه و سیگنال ها میتونن از برخی پست ها یا توییت ها و ... بدست بیان که نشانه خوبی برای معامله گرها محسوب میشه، این گونه سیگنال ها از تحلیل فاندامنتال بهره میبرن که دانش تحلیل و ارزیابی متغیرهای مالی محسوب میشه و به کمک اون تریدرها قادرن ارزش ذاتی و ماهیت یک محصول رو درک کنن. در این تحلیل هرگونه عامل تأثیرگذاری که بتونه روند و سرنوشت قیمت ارز رو دستخوش تغییر کنه مورد ارزیابی قرار میگیره و بر اساس اون سیگنال های بلند مدتی صادر میشه. 

سیگنال های کوتاه مدت

سگینال های ارز دیجیتالی که توسط افراد ماهر و یا ربات ها در تایم فریم های کوتاه برای خرید یا فروش یک ارز دیجیتال خاص ارائه میشه، سیگنال های کوتاه مدت نامیده میشن. برای بدست آوردن این سیگنال ها از تحلیل تکنیکال بهره میبرن. همونطور که میدونیم تحلیل تکنیکال، علم مطالعه و فهم نمودارهای گوناگون ارزهای دیجیتال و ابزارهای اون هستش که به کاربر این امکان رو میده بتونن روند بازار رو آنالیز کنن و به پیش بینی آتی و احتمالی بازار بپردازن. در بطن تمامی نمودارها نشانه‌ هایی وجود داره که افراد حرفه‌ای به خوبی این نشانه ها رو میبینن و درک می‌کنن. این علامت‌ ها و نشانه‌ ها تحت عنوان سیگنال تکنیکال تلقی شده و در واقع سیگنال های کوتاه مدت از اونا صادر میشه. 

سیگنال های ارزهای دیجیتال پولی و رایگان

این یک دسته بندی بر اساس هزینه خدمات سیگنال یا ارائه دهنده هستش. سیگنال ‌های ارزهای دیجیتال به صورت رایگان یا با پیشنهاد آزمایشی محدود ارائه میشن. این دسته از سیگنال ها به طور کلی سیگنال های رایگان حساب میشن. سیگنال‌ های معاملاتی دیگه ای هم وجود دارن که هزینه مشخصی رو در ازای ارائه سیگنال دریافت میکنن. به طور کلی به این سیگنال ها هم سیگنال های پولی گفته میشه. 

سیگنال های ارزهای دیجیتال ورود و خروج

این یک دسته بندی بر اساس اقدام معاملاتی پیشنهاد شده، دسته بندی میشه. سیگنال‌ های ورود به معنای سیگنال ‌هایی هستش که برای ورود به یک معامله پیشنهاد میشه و سیگنال‌ های خروج نیز برای خارج شدن از یک موقعیت معاملاتی در بازار تجویز میشن.

اگرچه بازار کریپتوکارنسی ماهیت نوسانی داره، اما ارزهای دیجیتال عمدتاً دارایی های پرطرفدار هستن و بعضی از حرکات قیمتی ارزهای دیجیتال بسیار گسترده و عمیق هستن. به همین دلیل هستش که برخی از سیگنال های ارز های دیجیتال فقط سیگنال های ورود رو ارائه میدن، در حالی که برخی دیگر فقط سیگنال های خروج رو صادر میکنن. با این حال، ارائه ‌دهندگان سیگنال ‌های ارز دیجیتال به طور معمول، هر دو سیگنال‌ های ورود و خروج رو به ویژه برای انجام معاملات کوتاه مدت در اختیار کاربرانشون قرار میدن. 

 همچنین برخی از ارائه ‌دهندگان سیگنال ارز های دیجیتال وجود دارن که فقط سیگنال ‌های دارایی‌ های دیجیتال خاص مانند بیت‌کوین رو ارائه میدن، بنابراین اگه ترجیح میدین تجارت ارزهای دیگه رو هم داشته باشین، بهتره سیگنال هایی رو انتخاب کنین که مطابق هدفتون باشه تا دچار مشکل نشین. 

سیگنال های معاملات اسپات چیست؟ 

سیگنال های معاملات اسپات چیست؟ 

همه میدونیم که سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال یه کار پربازده هستش. اما این بازده به این بستگی داره که چقدر می خوایم سرمایه گذاری کنیم و سرمایه هامونو به چه سمتی ببریم. بعد از ثبت نام در صرافی متوجه می شیم که دو نوع معامله اسپات و فیوچرز داریم. به معامله ی آنی و لحظه ای ارز دیجیتال معامله ی اسپات میگیم. وقتی ارزی رو می خرین در اون لحظه ارز به کیف پول شما ارسال میشه و دارایی شما به حساب میاد و تا زمانی که قصد فروش ارزتونو نداشته باشین در کیف پول شما باقی می مونه. معامله گر اسپات در کف خرید میکنه صبر میکنه قیمت رشد میکنه و بعد در سقف میفروشه و سودشو برمیداره.
 معامله گر اسپات فقط از رشد قیمت می تونه سود کنه و اگه بازار نزولی باشه کاری از دستش برنمیاد و مقداری ضرر میکنه اما کل دارایی هرگز صفر نمیشه و در دراز مدت، وقتی ارز در روند صعودی افتاد، ضرر و زیان جبران می شه.

اما سیگنال های معاملات اسپات چیست؟وقتی شما از یک سایت سیگنال اسپات در مورد یک ارز مثلا بیت کوین دریافت می کنین یعنی در واقع این ارز طبق تحلیل اون سایت به پایین ترین حد خودش رسیده و خریدنیه. شما با خرید اون ارز میتونین در بازه ی زمانی یک تا سه ماه از رشدش استفاده کنین و سود ببرین.

در واقع در سیگنال اسپات ارز دیجیتال اعلام میشه که یک ارز دیجیتال که از ارزش بنیادین بالایی برخوردار هستش نسبت به یک بازه زمانی خاص، مثلاً یک ماهه، سه ماهه یا یک ساله، در پایین ترین قیمت ممکن قرار داره و وقت مناسبی برای خرید این ارز هستش. شما با دونستن این موضوع نسبت به خریداری این ارز اقدام میکنین.

سیگنال های مارکت فیوچرز چیست؟

سیگنال های مارکت فیوچرز چیست؟

ما در معاملات فیوچرز یا آتی با معاملاتی سروکار داریم که قراره در آینده انجام بشه. این نوع معاملات برای سوددهی نیاز به سرمایه گذاری زیادی ندارن. معاملات فیوچرز دو طرفه هستن. یعنی تریدر میتونه هم از رشد قیمت و هم از افت قیمت سود بکنه. وقتی قیمت در روند صعودی هستش، پوزیشن لانگ یا خرید باز میکنه و وقتی روند نزولیه، پوزیشن شورت یا فروش باز میکنه و وارد معامله فروش میشه. 

در معاملات فیوچرز مقداری از موجودی حساب به عنوان وجه ضمانت نزد صرافی بلوکه میشه تا ریسک معاملات ما رو پوشش بده. برای باز موندن پوزیشن ما این کار لازمه. در عوض صرافی به تریدر اهرم میده تا قدرت معاملاتیش رو چند برابر بکنه. از تفاوت های این دو معامله یعنی اسپات و فیوچرز، بخش دلیوری ( delivery) هستش. هر معامله فیوچرز در صرافی یه تاریخ انقضا داره در حالی که معاملات اسپات چنین نیستش. 

در معاملات فیوچرز به ازای هر شبی که معامله ی ما باز هست مقدار مشخصی شارژ شبانه از موجودی ما کسر میشه در حالی که در معاملات اسپات چنین چیزی وجود نداره. تفاوت بعدی در لوریچ (leverage) هست لوریچ یا اهرم یکی از بهترین ویژگی های بازار فیوچرز هستش و یه وام اعتباری به حساب میاد که صرافی به تریدر میده. شما با استفاده از اهرم میتونین چندین برابر سود کنین. البته این مسئله در مورد زیان هم صدق میکنه. اما در معاملات اسپات میتونین تنها با سرمایه ی خودتون ارز مورد نظرتونو بخرین که آنی وارد کیف پولتون میشه.

حالا برگردیم به سوال اصلیمون: سیگنال های مارکت فیوچرز چیست؟در پاسخ باید بگیم، در سیگنال فیوچرز معمولاً دو دسته اطلاعات منتشر میشه، یکی نوع سیگنال که نشون میده تریدر باید پوزیشن شورت (فروش) یا لانگ (خرید) باز کنه و دسته دوم سه سطح قیمت هستش. سیگنال های مارکت فیوچرز سه تا سطح قیمت رو نشون میدن: نقطه ی ورود، حد زیان و حد سود.

•    نقطه ورود: قیمت مناسب برای ورود به پوزیشن رو نشون میده که وقتی قیمت به اون برسه، وقت مناسبی برای باز کردن پوزیشن هستش.
•    حد سود (Profit Level): حد سود قیمتی ست که با توجه به تحلیل ها احتمال میره تا اون سطح قیمت بالا یا پایین بره.
•    حد زیان (Stop Level ): سطحی ست که اگه قیمت به اون برسه، نشان میده که تحلیل اشتباه بوده و برای جلوگیری از زیان بیشتر، بهتره از معامله خارج شد.

سیگنال روی نمودار قیمتی چگونه کار میکند؟

سیگنال روی نمودار قیمتی چگونه کار میکند؟

در این قسمت از مقاله ی انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال، به موضوعی دیگه ای در ارتباط با انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال که از اهمیت ویژه ای هم برخورداره میپردازیم و اون اینه که سیگنال روی نمودار قیمتی چگونه کار میکنه و چطور این سیگنال ها خونده میشه. سیگنال های معاملاتی اشکال مختلفی دارن اما همه ی اون ها دستوالعمل های اساسی زیر رو در برمیگیرن: 

خرید | فروش

برای خرید یا فروش دارایی‌ های ارز دیجیتال، دستورالعمل مشخصی وجود داره. دستور‌العمل ‌های خرید یا فروش میتونن حول قیمت کنونی بازار یا CMP یا بر اساس یک دستور معلق یا Pending Order اجرایی بشن. یک دستورالعمل CMP، یک پیشنهاد خرید یا فروش در قیمت رایج بازار هستش در حالی که یک سفارش معلق، یک دستورالعمل خرید یا فروش در یک قیمت هدف از پیش تعیین شده ست که در آینده محقق میشه.

توقف ضرر و حفظ سود

یک سیگنال ارز دیجیتال، سطوح توقف ضرر و حفظ سود رو هم در بر می‌گیره و زمانی که قیمت به حد مورد نظر برسه، موقعیت معاملاتی به صورت اتوماتیک بسته میشن. اما در مواردی، این سطوح میتونن به صورت مداوم برای حداقل کردن ریسک یا حداکثر کردن سود تنظیم بشن. برای مثال، دستورالعملی وجود داره که زمانی که قیمت به میزان مشخصی به نفع کاربر حرکت کنه، از توقف ضرر به حالت سر به سر تغییر می‌کنه.

نقش اندیکاتور ها در سیگنال دهی ارزهای دیجیتال 

نقش اندیکاتور ها در سیگنال دهی ارزهای دیجیتال 

همونطور که قبلا در مقاله ی اندیکاتور چیست گفتیم، اندیکاتورها با استفاده از محاسبات ریاضی و معادلات پیچیده روی قیمت ارز یا هر دارایی دیگه ای و حجم معاملات اون بدست میان و اطلاعات مهمی رو در اختیار تحلیل‌گر قرار میدن. از اندیکاتورها به منظور کشف الگو و پیش ‌بینی روند ارز دیجیتال و همچنین برای کشف نقاط مهم در نمودار قیمت به منظور یافتن سیگنال خرید و فروش استفاده میشه. در واقع از اندیکاتورها برای تایید و اعتبارسنجی سیگنال ها و دارایی های دیجیتال استفاده میشه.

در تحلیل تکنیکال و البته تصمیم گیری برای ورود و خروج در بازار مالی، اولویت اول با نمودار قیمت هستش و اندیکاتورها به عنوان نمودارهای کمکی در نظر گرفته میشن. درسته که اندیکاتورها نقش مهمی در سیگنال دهی ارزهای دیجیتال دارن و نقاط ورود و خروج رو روی نمودار قیمت نشون میدن اما اندیکاتورها مبنای تصمیم‌گیری ما نیستن و صرفا به ما کمک می‌کنن تا در تصمیم‌گیری بهتر عمل کنیم.
در بازارهای مالی برای ارزیابی و تحلیل دارایی از اندیکاتورها به سه روش کلی استفاده می کنن. هشدار، پیش‌بینی و تأیید از جمله مهم‌ترین فعالیت‌ هایی هستن که یک تریدر انجام میده و در هر سه مورد می‌توان از اندیکاتور استفاده کرد:

اعلام هشدار اندیکاتورها به این شکل هستش که هشدارهایی قبل از تغییر روند و با توجه به تغییرات قیمتی که در بازار ارز دیجیتال رخ میده داده میشه و بر اساس اونها تغییر خط روند و بازگشت قیمت قابل تشخیص هستش. در روش پیش بینی در واقع سیگنال های ورود و خروج قابل تشخیصه. اخرین روش استفاده از اندیکاتورها دریافت تایید از تشخیص روند قیمت هستش. اندیکاتورها یکی از بهترین ابزارهای موجود برای چک کردن تحلیل‌ ها و پیش‌ بینی ‌های انجام شده در بازار هستن. 

چگونه از سیگنال های ارزهای دیجیتال استفاده کنیم؟

چگونه از سیگنال های ارزهای دیجیتال استفاده کنیم؟

به نظر می رسه استفاده از توصیه های آماده و به دست آوردن سود مورد انتظار آسون نیست. در مورد دنبال کردن سیگنال ‌های ارز دیجیتال، باید مهارت‌ های خاصی داشت. برای شروع، اجازه بدین چهار شاخص مهم رو تحلیل کنیم:
•    خرید : به معنای ارزشی ست که خرید ارز توصیه میشه.
•    فروش: شاخصی ست که قیمت فروش رو نشون میده.
•    اصلاحی : نشان دهنده اصلاحات برای دستیابی به هدف.
•    پیوند : پیوندی به یک ابزار معاملاتی.

بنابراین، پس از رسیدن به مقدار مشخص شده، وظیفه اصلی معامله گر اینه که هر چه سریعتر وارد بازار بشه. اگه به دلایلی سیگنالی رو از دست دادین، نباید سعی کنین از بازار عقب نمونین، چرا که ممکنه در یک لحظه ی ناخوشایند وارد بشین. بهتره منتظر سیگنال بعدی باشین و معامله رو به موقع انجام بدین. اشتباه دیگه برای مبتدیان انتظار سود اضافی پس از رسیدن به هدف مشخص شده در سیگنال ارز های دیجیتال هستش. توجه به این نکته مهمه که با هر دقیقه از کار افتادگی، در بهترین حالت خطر کاهش سود و در بدترین حالت از دست دادن تمام سود وجود داره.

چرا سیگنال های ارز دیجیتال برای تریدرها جذاب است؟

یکی از مهمترین دغدغه های هر سرمایه گذار، حفاظت از سرمایه گذاری مالی خودش هست. یک حرکت بسیار هوشمندانه اینه که با یک مجموعه قیمت از پیش تعیین شده پیش برین، که از شما در برابر هر گونه ضرر در آینده حتی قبل از شروع اون محافظت میکنه.

بزرگترین مزیت سیگنال های ارز دیجیتال اینه که اونها داده ‌های معاملاتی ارزشمندی رو برای دریافت‌ کننده ‌های سیگنال فراهم می‌کنن. با بینشی که سیگنال‌ ها به شما به عنوان تریدر ارز دیجیتال میدن، این امکان رو پیدا میکنین که دارایی ‌های خودتونو به صورت موثرتر مدیریت کنین.

با استفاده از سیگنال های ارز دیجیتال، یاد می‌گیرین که چگونه جلوی ضررهاتونو بگیرین، اهدافتونو تعیین کنین و زمان‌ های ورود به ترید و معامله گری ارزهای دیجیتال یا خروج از اون برای به دست آوردن حداکثر سود رو پیدا کنین. این شکل از سیگنال معاملاتی ارز های دیجیتال که در قالب خرید یا فروش ارائه میشن، ساده‌ ترین و راحت ‌ترین شکل برای استفاده کاربران هستش. معامله گرانی که نمیخوان درگیر پیچیدگی ‌ها بشن، این نوع سیگنال رو بیشتر ترجیح میدن.
با دریافت سیگنال‌ های مناسب می‌تونین به اطلاعات عمیق ‌تری از اطلاعات حاصل از تحلیل‌ های موجود در اینترنت و شبکه ‌های اجتماعی، دست پیدا کنین.

آیا باید به سیگنال های ارزهای دیجیتال اعتماد کرد؟

آیا باید به سیگنال های ارزهای دیجیتال اعتماد کرد؟

ارائه دهندگان سیگنال کریپتو به صورت غیرمستقیم یا مستقیم از ارائه ی اطلاعات کسب درآمد می کنن و علاقمند به جذب کاربران بیشترن و این امر تنها با ارائه ی تحلیل های بازار با کیفیت بالا و صحیح محقق میشه و این امر میتونه عامل اعتماد به سیگنال های ارزهای دیجیتال از این منابع مطمئن شد.

صنعت کریپتو به تدریج در حال توسعه هستش و البته به بازاری جذاب برای کلاهبرداران هم تبدیل شده، چرا که بسیاری از معامله گران بی تجربه هستن. بنابراین به منابعی که از اونها سیگنال دریافت میشه باید دقت کرده و بعد از بررسی های کامل انتخاب بشن. در این بین متأسفانه، همه ی سیگنال ها، به ویژه برای منابع رایگان اطلاعات، دقیق نیستن. 

نتیجه گیری

در مقاله ی انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال در مورد سیگنال های ارزهای دیجیتال و انواع اونها صحبت شد. چالش و پیچیدگی در بازار سیگنال های ارزهای دیجیتال در مقایسه با هر بازار مالی دیگه برای معامله گران بسیار زیاد هستش در این بین باید مطمئن ترین و قابل اعتمادترین ارائه دهنده ی سیگنال های کریپتو رو انتخاب کرد.

قابل ذکره که استفاده صحیح از این سیگنال ها از منبع مناسب میتونه بسیار مفید و سودمند باشه چرا که به معامله گران اجازه میده تا سود خودشونو تا حد زیادی بالا ببرن و جهش های عظیمی به سمت این سودها انجام بدن و در عین حال ضررها رو کاهش بدن. سیگنال های ارزهای دیجیتال کمک بزرگی برای هر دو، تازه کارها و همچنین معامله گران با تجربه تر هستش. موفق و پرسود باشید.
 


نظرات کاربران در مورد انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال

  1. ابراهیمی (1401/05/30)

    به نظرتون امکان داره سیگنال های ارز های دیجیتال دستکاری بشن؟

    1. پشتیبان سلیمی (1401/05/30)

      دستکاری ممکنه در سیگنال های دستی انجام بشه اما در سیگنالهایی که ربات ها ارائه میکنن این ممکن نیست.

  1. meysam (1401/06/13)

    سلام خدمت آکادمی ارز سنج سیگنال های ارز دیجیتال، اگه از سایت یا کانال های معتبری خریداری بشه میتونه خیلی مفید باش و سود خوبی را برداشت

  1. بهروز (1401/08/29)

    همیار تریدر ارزسنج رو استفاده کردم خوب بود

  1. شاهین (1402/03/02)

    با سلام و خسته نباشید میشه یه بستر امن برای استفاده از سیگنال های ارز دیجیتال معرفی کنید.

در مورد انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال نظر دهید
سوال امنیتی :4+69 = ?