اتریوم در حجم معاملات از بیت کوین پیشی گرفت

اتریوم در حجم معاملات از بیت کوین پیشی گرفت
  • 23:10 1402-10-22
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

با توجه به بررسی های انجام شده، ارز دیجیتال اتریوم(ETH) در حجم معاملات از بیت کوین پیشی گرفت. معامله گران نسبت به آینده اتریوم خوش بین هستند که این مسئله باعث می شود تا حجم معاملات اتریوم افزایش قابل توجهی را تجربه کند و از بیت کوین سبقت بگیرد. اتریوم نوسانات زیادی دارد که شما می توانید برای کسب سود از نوسانات قیمت اتریوم، از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید.
توجه داشته باشید، در میان یک هفته پرفراز و نشیب که در آن یک توییت در معرض خطر SEC، بازار ارزهای دیجیتال را در یک رالی صعودی قرار داد، واکنش های پیش بینی نشده بازار به ضرر خیره کننده بیت کوین باعث شد. همانطور که گرد و غبار شروع به فرونشست می کند، تجزیه و تحلیل ما جریان های زیرین رفتار تریدرها و معامله گران را نشان می دهد. برخی از تریدرها از صحنه فرار کردند، در حالی که برخی از تریدرها روی موضع خود ایستاندند و برای مدت طولانی استراتژی داشتند.
اتریوم یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتو است که در زمان نوشتن این خبر با قیمت 2580 دلار معامله می شود که نسبت به هفته گذشته 10.78 درصد رشد کرده است. بسیاری از تریدرها و معامله گران نسبت به آینده اتریوم خوش بین هستند. اگر شما نیز قصد نوسان گیری در ارز دیجیتال را دارید، ارز اتریوم می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. به طور کلی، شما می توانید با خرید و فروش اتریوم سود زیادی به دست بیاوید. البته به شرطی که بتوانید وضعیت اتریوم را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین نقاط خرید و فروش این رمز ارز را تشخیص دهید.
از آنجایی که اتریوم در یک روند صعودی قرار دارد، بسیاری از تریدرها نسبت به خرید اتریوم(ETH) اقدام می کنند که این مسئله باعث می شود تا حجم معاملات اتریوم افزایش پیدا کند.