اجرای shibpaper توسط تیم shiba Inu

اجرای shibpaper توسط تیم shiba Inu
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از  وجود ایراداتی در راه‌اندازی Shibarium، توسعه‌دهندگان شبکه قول دادند که به‌روزرسانی‌های منظمی را برای رفع ایرادات ارائه کنند، زیرا شبکه اقداماتی را برای مقیاس‌بندی و مدیریت حجم قابل توجهی از ترافیک انجام می‌دهد. و در آخرین به‌روزرسانی خود، توسعه‌دهنده اصلی Shytoshi Kusama برنامه‌هایی را برای شروع اجرای «ShibPaper» فاش کرده است.

ShibPaper چیست؟

طبق پست وبلاگ منتشر شده در 22 آگوست، کوساما اعلام کرد که اجرای ShibPaper در 23 آگوست آغاز خواهد شد به این امید که Shibarium بتواند بخش بزرگی از چشم انداز خود را برای تبدیل شدن به یک "دولت ملی دیجیتال غیرمتمرکز" در سال تحقق ببخشد. شیباریوم، انتظار میرفت پس از راه اندازی به یک بازیگر اصلی در فضای DeFi تبدیل شود. با این حال، کاربران ماهیت غیرمتمرکز بودن آن را پس از راه‌اندازی نامطلوب زیر سوال بردند و طبق گزارش‌ها، منابع مالی کاربران در پل شیباریوم گیر کرد. این اولین باری نیست که ShibPaper به‌عنوان توسعه‌دهنده Shiba Inu، Kaal Dhairya، این سند را در توییتی در 18 آگوست برجسته کرده و آن را «بنیاد» کشور دیجیتال غیرمتمرکز Shibarium می‌داند.ShibPaper  که توسط Shytoshi Kusama نوشته شده و توسط او به عنوان "جامع ترین سند تمرکززدایی که جهان تا به حال دیده است" توصیف شده است، صرفاً یک کاغذ سفید است که طرح های اکوسیستم برای ایجاد "دولت شیبا اینو" را نشان می دهد که به عنوان یک "فانوس دریایی" هدایت کننده عمل می کند.

مراحل بعدی برای شیبا اینو و شیباریوم:

اگرچه شبکه لایه ۲ اتریوم تولید بلوک را از سر گرفته است، اما همچنان به روی عموم بسته است. با این حال، کوساما اعلام کرد که شبکه تقریباً آماده بازگشایی برای عموم است زیرا او فاش کرد که بلاک چین اکنون "بهینه سازی شده و بهبود یافته است". علاوه بر این، این تیم به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای محافظت از وجوه کاربران در صورتی که شبکه دوباره با افزایش ترافیک مواجه شود، «یک سیستم نظارتی جدید و گاوصندوق‌های اضافی» را فعال کرده است. در حالی که شبکه بدون شک شروع دشواری را پشت سر گذاشته است، کوساما معتقد است «برندگان آینده» پروتکل‌ها و پروژه‌هایی هستند که به دنبال ایجاد آن هستند. او معتقد است که کاربرد شیباریوم در این پروتکل ها، محصولات و خدمات نهفته است. درست مانند اتریوم که به میزبانی چندین پلتفرم شگفت‌انگیز معروف است، کوساما اشاره کرد که کاربران گزینه‌های متعددی در شیباریوم خواهند داشت.