ارائه کتاب آموزش دیجیتال و کیف پول وب 3 متاورسی توسط صرافی آرژانتینی Ripio

ارائه کتاب آموزش دیجیتال و کیف پول وب 3 متاورسی توسط صرافی آرژانتینی Ripio
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

ریپیو، صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در آرژانتین، از راه اندازی دو محصول خود خبر داده است، محصولات ارائه شده شامل یک کتاب آموزشی ارزهای دیجیتال برای کمک به تازه واردان بازار ارزهای دیجیتال و یک کیف پول وب3 که صرافی قصد دارد از آن به عنوان ابزاری برای ورود به متاورس استفاده کند. در حالی که سایر صرافی های مستقر در آمریکای لاتین کارمندان خود را در نوسانات بازار تعدیل کرده اند، صرافی ریپیو در حال گسترش خدمات خود به اسپانیا است.

ریپیو، صرافی مستقر در آمریکای لاتین، در چند روز اخیر اطلاعیه‌ عرضه محصولات خود انتشار کرده است. کتاب آموزشی ارزهای دیجیتال برای دانلود رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که در راستای اهداف آموزش همگانی و رایگان ارزهای دیجیتال خواهد بود، ایگناسیو کاربالو، کارشناس اقتصادی دانشگاه بوئنوس آیرس، اظهار داشت که گسترش تجارت ارزهای دیجیتال در آمریکای لاتین پس از همه گیری کووید19 افزایش یافته است، وی همچنین در مراسم رونمایی از محصولات این صرافی اعلام کرد که این کتاب آموزشی با ارائه ابزارهای کاربردی، کاربران ارزهای دیجیتال را مجهز به دانش روز فن آوری دیجیتال خواهد کرد.

طبق توضیحات صرافی ریپو، مفاهیم ارائه شده در این کتاب شامل مفاهیم پایه برای درک بهتر فن آوری و ارائه ابزارهایی مقدماتی و حرفه ای برای شروع تجارت خواهد بود.

کیف پول  وب 3 متاورسی

دیگر محصول ارائه شده توسط صرافی، کیف پول وب3 جدیدی است که هدف آن تسهیل ورود کاربران صرافی ریپو به متاورس است. محصول جدید همان کیف پول ریپو نخواهد بود و مانند متامسک به عنوان یک کیف پول چند زنجیره ای عمل خواهد کرد و امکان مدیریت وجوه در زنجیره های مختلف را برای کاربران را فراهم خواهد نمود، همچنین کاربران می توانند در کیف پول جدید خودNFT ها را مدیریت کنند و از یک موتور جستجو مانند Google Chrome به اپلیکیشن های غیرمتمرکز مختلف متصل شوند.

سباستین سرانو، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل ریپو، اظهار داشت که هدف از ارائه این محصول تسریع ورود به مرحله جدیدی در اقتصاد ارزهای دیجیتال از جمله کالکشن های دیجیتال محبوب یا NFT ها، بازی های بازی برای کسب درآمد P2E، پروتکل های DeFi، بازارهای هنر دیجیتال و موارد دیگر  بوده است.

کیف پول ریپیو متاورسی دارای سیستم نگهداری جدیدی خواهد بود که به گفته سرانو، بیش از یک سال است که بر روی توسعه این فن آوری کار می کند، براساس اظهارات وی، این کیف پول در مقایسه با کیف پول های وب3 دیگر کارایی بهتری خواهد داشت. نسخه بتای این کیف پول در حال حاضر در آرژانتین در دسترس می باشد.

این شرکت همچنین اعلام کرده است تا آوریل آینده خدمات خود در کلمبیا و اسپانیا نیز گسترش خواهد داد.
 

تگ ها