ارزش معاملات ETF بیت کوین در روز اول معاملات به 4.5 میلیارد دلار رسید

ارزش معاملات ETF بیت کوین در روز اول معاملات به 4.5 میلیارد دلار رسید
  • 10:10 1402-10-23
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

توجه داشته باشید که ETFهای بیت کوین در روز اول معاملات به 4.5 میلیارد دلار رسید، ولی یکی از ناشران توضیح داد که هنوز این کاهش را انجام نداده است. این مسئله باعث شد تا بازار ارزهای دیجیتال نوسانات زیادی را تجربه کند. به این ترتیب، شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، معاملات پرسودی انجام دهید.
بهتر است بدانید، صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس(ETF) با رونق زیادی راه اندازی شدند و ETFهای BlackRock، گری اسکیل و Fidelity در مجموع در صدر قرا گرفته اند. با این حال، یک صادرکننده نتوانست آنطور که انتظار می رفت شروع به کار کند. داده های جمع آوری شده از یاهو فایننس نشان می دهد که حجم کل ده ETF بیت کوین به بیش از 4.5 میلیارد دلار در کل حجم معاملات روز اول رسیده است.
بر اساس داده های Yaho Financr، صندوق قابل معامله بیت کوین شرکت گری اسکیل بالاترین عملکرد را میان صندوق های تازه فهرست شده داشت، با حجمی معادل 2.3 میلیارد دلار که تقریبا 50 درصد از کل حجم گروه است. بعد از آن ETF بیت کوین بلک راک، iShares، بیت کوین تراست قرار داشت که در روز اول حجم معاملات حدود 1 میلیارد دلار جمع آوری کرد.
اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است بدانید که Fidelitys Wise Origin Bitcoin Trust با معامله 688 میلیون دلاری در ETF بیت کوین در اولین روز معاملات در رتبه سوم قرار گرفت. ETF بیت کوین Hashdex در 11 ژانویه شروع به معامله نکرد. در حالی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده بایگانی 19b-4 Hashdex را تایید کرد که اجازه می داد محصول ETF آن در بورس های ایالات متحده فهرست شود، SEC فرم S خودش را ایجاد نکرد.