از کریس رونالدو به خاطر مشارکت با بایننس شکایت شد!

از کریس رونالدو به خاطر مشارکت با بایننس شکایت شد!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، ستاره فوتبال کریستیانو رونالدو به دلیل مشارکت با بایننس 1 میلیون دلار جریمه شد. در شکایتی که بر علیه رونالدو شده است، ادعا شده که رونالدو در هماهنگی با صرافی ارز دیجیتال بایننس در عرضه و فروش اوراق بهادار ثبت نشده، تبلیغ کمک و یا مشارکت فعال داشته است.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، اطلاع دارید که بایننس یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا است که احراز هویت را اجباری کرده و به کاربران کشور ایران خدمات ارائه نمی دهد. این صرافی مدتی است به دلیل نقض قوانین ایالات متحده جریمه شده است.
توجه داشته باشید، کریستیانو رونالدو، بزرگ فوتبال با یک دعوی حقوقی یک میلیارد دلاری به دلیل رابطه تجاری او با صرافی ارزهای دیجیتال بایننس روبرو است. در این شکایت که در تاریخ 28 نوامبر به دادگاه ناحیه جنوبی فلوریدا در میامی ارائه شده است، ادعا شده است که رونالدو در هماهنگی با بایننس در ارائه و فروش اوراق بهادار ثبت نشده همکاری داشته است و به همین دلیل جریمه شد. اگر می خواهید این خبر را به راحتی درک کنید، قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید.
به نظر می رسد این اقدام نشان دهنده مصرف کنندگانی است که اوراق بهادار ثبت نشده ای را خریداری کرده اند که توسط صرافی بایننس به فروش می رسد. شاکی اصلی ماکل سایزمور ساکن کالیفرنیا است که گفته می شود اوراق بهادار ثبت نشده را از بایننس خریداری کرده است، بعد از اینکه در معرض برخی یا همه اظهارات نادرست و حذف متهم درباره پلتفرم های بایننس قرار گرفت.
در این پرونده حقوقی آمده است تبلیغات آقای رونالدو با تشویق میلیون ها فالوور، طرفدار و حامی او به سرمایه گذاری در صرافی بایننس، این صرافی را در جذب سرمایه گذاری در اوراق بهادار ثبت نشده یاری کرد. این شکایت می تواند به لیست رو به رشدی از مسائل حقوقی در بایننس اضافی کند. در ماه ژوئن کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از بایننس، شرکت عامل Binance.US و چانگ پنگ ژائو به اتهام نقض قوانین اوراق بهادار فدرال شکایت کرد.
 

تگ ها