استخراج ارز دیجیتال در هنگام پارک توسط ماشین برقی Avvenire Spiritus

استخراج ارز دیجیتال در هنگام پارک توسط ماشین برقی Avvenire Spiritus
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

شرکت Daymak، شرکت کانادایی پیشرو در تولید وسایل نقلیه شخصی الکتریکی در 1 ژوئن 2021 اعلام کرد که خودروی الکتریکی آینده اش Spiritus، شامل زیرساخت ارز دیجیتال جامع و معلق Daymak خواهد بود. براساس اظهارات تیم توسعه دهنده، قرار بوده تا خودرو الکتریکی Spiritus سال 2023 راه اندازی شود، اما اخیرا در 6 آوریل 2022 اعلام کرد که از خودروی اسپیریتوس خود رو نمایی خواهد کرد.

اسپیریتوس یک خودروی سه چرخ تمام الکتریکی است و می تواند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را در هنگام پارک تولید کند. Avvenire Electric Vehicles با ایجاد امکان ورود به صنعت ارزهای دیجیتال و استخراج ارزهای دیجیتال، تولید خودروهای برقی خود را به مرحله رشد جهانی خواهد رساند.

برای مطالعه بیشتر می توانید به مقاله استخراج بیت کوین چگونه انجام می شود مراجعه کنید. اسپیریتوس، خودروی سه چرخ تمام الکتریکی به دو صورت لوکس و آلتیمیت تولید می شود. قیمت و عملکرد این دو خودروی برقی متفاوت است، اما ویژگی مشترک هردو تولید ارز دیجیتال می باشد.

 Avvenire Spiritus Ultimate به لطف موتور 330 کیلوواتی خود که 449 اسب بخار قدرت دارد و شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت 1.8 ثانیه دارد. حداکثر سرعت آن 105 مایل در ساعت است که در صورت شارژ کامل، بردی معادل 300 مایل خواهد داشت، Deluxe نیز می ‌تواند با حداکثر سرعت 87 مایل در ساعت و برد کمی کوتاه ‌تر از مدل Ultimate با 249 مایل شارژ کامل، در عرض 5 ثانیه به 60 مایل در ساعت برسد.
تفاوت عمده این دو مدل در قیمت است. قیمت دلوکس 22995 دلار است در حالی که Ultimate با قیمت 149000 دلار به فروش می رسد.

امکان استخراج و ذخیره ارز دیجیتال در Avvenire Spiritus

Ultimate دارای ویژگی های بیشتری مانند رانندگی خودکار، شارژ بی سیم، بدنه فیبر کربن و موارد دیگر است. اگرچه تفاوت قیمت بین مدل‌ ها زیاد است، اما هر دو توانایی استخراج ارز دیجیتال و هم دارای کیف پول ارز دیجیتال به نام Nebula هستند. با استفاده از برنامه کیف پول درون خودروی Nebula دارندگان خودرو می توانند در زمانی که ماشین پارک شده است، ارز دیجیتال استخراج کنند.

براساس ادعای توسعه دهندگان Avvenire ، آنها بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، کاردانو و دیگر ارزهای دیجیتال را استخراج خواهند کرد، ضمن اینکه این استخراج ارزهای دیجیتال تنها در مدل‌های Spiritus در دسترس می باشد. Spiritus اولین خودروی الکتریکی جهان خواهد بود که هنگام پارک کردن ارزهای دیجیتال از دوج کوین گرفته تا بیت کوین را استخراج خواهد نمود.

تگ ها