افزایش عرضه تتر در بحبوحه افزایش قیمت بیت کوین

افزایش عرضه تتر در بحبوحه افزایش قیمت بیت کوین
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بر اساس خبری که اخیرا منتشر شد و توجه خیلی از کاربران و معامله گران را به سمت خودش جلب کرد، افزاش عرضه تتر در بحبوحه افزایش قیمت بیت کوین است. بهتر است بدانید عرضه تتر(USDT) در بحبوحه صعود بیت کوین مبتنی بر ETF به 84 میلیون دلار بی سابقه رسید. اگر قصد خرید تتر را دارید، ابتدا باید قیمت تتر را تجزیه و تحلیل کنید و در بهترین نقطه معامله خودتان را انجام دهید.
توجه داشته باشید که عرضه ارز دیجیتال تتر(USDT) به نقطه عطف بی سابقه ای رسیده است و برای اولین بار از 84 میلیارد دلار گذشت. داده های CryptoSlate نشان می دهد که ارزش بازار تتر در طول هفت روز گذشته تقریبا 1 میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است. در حالی که افزایش بازار فعلی ناشی از خوش بینی درباره احتمال وجود صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین وETF این رمز ارز است.
بهتر است بدانید پائولو آردوینو که مدیر عامل استیبل کوین تتر است، این نقطه عطف را با یک پست مختصر 84 میلیارد دلار آمریکا در پلتفرم رسانه اجتماعی X مشخص کرد. استیبل کوین تتر در سال گذشته با چالش های مهمی روبرو شد، چون ارزش بازار آن در میان رکود شدید بازار و سقوط شرکت های ارز دیجیتال مانند صرافطی FTX و Three Arrows Capital به 66 میلیارد دلار کاهش پیدا کرد. در این دوره سوالاتی در مورد ثبات ذخایر این رمز ارز مطرح شد، با این نگرانی که ممکن است در برابر آشفتگی گسترده تر بازار آسیب پذیر باشد.
همانطور که در جریان هستید، ارز دیجیتال بیت کوین یکی از رمز ارزهای مشهور در بازار کریپتو است که اخیرا وارد روند صعودی شده است و به قیمت های بالاتری دست پیدا می کند. به دنبال افزایش قیمت بیت کوین، عرضه استیبل کوین تتر نیز بیشتر می شود که همین مسئله باعث شده تا بحث هایی در این زمینه پیش بیاد.
 

تگ ها