افزایش قیمت اتریوم شتاب می گیرد!

افزایش قیمت اتریوم شتاب می گیرد!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق تحلیلی که انجام شده، می توان فهمید که ارز دیجیتال اتریوم تا 2000 دلار شتاب می گیرد، ولی آیا خریداران می توانند به رشد قیمت اتریوم کمک کنند؟ برای اینکه بتوانید تاثیر خریداران و گاوهای بازار روی قیمت ارزهای دیجیتال را درک کنید، باید آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید.
توجه داشته باشید که قیمت اتریوم(ETH) بعد از افزایش 15 درصد بیت کوین در 24 اکتبر در برابر دلار آمریکا شروع به افزایش قابل توجهی کرد. ارز دیجیتال اتریوم در حال افزایش قیمت است، ولی ممکن است برای پاک کردن مقاومت 1850 دلاری با مشکلات و مقاومت هایی روبرو شود. بهتر است بدانید، مقاومت هایی بر سر راه اتریوم وجود دارند که این ارز دیجیتال باید بتواند با قدرت بیشتری این مقاومت ها را به سمت بالا بشکند.
ارز دیجیتال اتریوم(ETH) افزایش ثابتی را بالای مقاومت 1750 دلاری شروع کرده است. در زمان نوشتن این خبر، ارز دیجیتال اتریوم با قیمت 1780 و بالای میانگین متحرک 100 ساعته خرید و فروش می شود و میشه انتظار داشت که افزایش قیمت اتریوم ادامه داشته باشد و اتریوم بتواند به مرز 2 هزار دلار برسد. البته رمز ارز اتریوم برای دستیابی به این قیمت باید بتواند مقاومت های مختلفی را رد کند.
اگر چارت قیمت اتریوم را مشاهده کنید، می بینید که یک خط روند صعودی کلیدی با پشتیبانی نزدیک به 1750 دلار شکل گرفته است. جفت ارز ETH/USD ممکن است برای پاکسازی سطوح مقاومت 1850 دلاری و 1880 دلار تلاش کند و بخواد از این مقاومت ها عبور کند.
ارز دیجیتال اتریوم(ETH) در ناحیه مثبت بالای 1650 دلار معامله میشد که به دنبال افزایش قیمت بیت کوین، توانست رشد قیمتی خیلی خوبی را تجربه کند. اکنون که در حال مطالعه این خبر هستید، بیت کوین توانسته است در 24 ساعت گذشته نزدیک به 12 درصد رشد کند و باعث شود تا قیمت سایر رمز ارزها نیز بالا رود. قدرت خریداران اتریوم در حال افزایش است و همین مسئله باعث می شود تا قیمت اتریوم به مرز 2000 هزار دلار نزدیک شود.