افزایش قیمت یونی سواپ پس از لیست شدن در صرافی رابین هود

افزایش قیمت یونی سواپ پس از لیست شدن در صرافی رابین هود
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی ارزهای دیجیتال رابین هود که بیت کوین، چین لینک، دوج کوین، اتریوم، پالیگان، شیبا اینو، سولانا و دیگر ارزهای دیجیتال بزرگ را در لیست معاملات خود دارد، اخیرا یونی سواپ را نیز به لیست ارزهای خود اضافه کرده است. با پشتیبانی صرافی ارزهای دیجیتال رابین هود از یونی سواپ در چند روز گذشته، یونی سواپ در حال حاضر به 6.79 رسیده و در هفت روز گذشته نزدیک به 20 درصد افزایش یافته و از بازار راکد ارزهای دیجیتال پیشی گرفته است.

همچنین در ماه می رابین هود از راه اندازی یک کیف پول دیجیتال و غیرقابل تعویض غیرقابل تعویض،NFT رونمایی کرده است که معاملات یونی سواپ در آن تسهیل یافته است. ولاد تنف، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران رابین هود در مصاحبه ای با CNBC اظهار داشت که این کیف پول راهی برای گسترش دسترسی به پلتفرم های مبادله غیرمتمرکز، DEX خواهد بود.

پس از اعلام خبر لیست شدن یونی سواپ از سوی رابین ‌هود، توکن بومی صرافی غیرمتمرکز، یونی‌ سواپ به سرعت افزایش یافته و تا به امروز بیش از 22 درصد نسبت به چند روز گذشته افزایش داشته است. توکن یونی سواپ با وجود مارکت نزولی ارزهای دیجیتال در هفته‌ های اخیر در 15 روز اخیر بیش از 45 درصد و در یک ماه اخیر بیش از 86 درصد افزایش یافته است. توکن بومی یونی ‌سواپ اکنون دارای ارزش بازار 5.14 میلیارد دلاری است و در رتبه 18 برترین ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.

تحلیل ارز دیجیتال یونی سواپ

یونی سواپ پس از لیست شدن در پلتفرم رابین هود روند صعودی گرفته است با این حال براساس نظر کارشناسان احتمالا این روند طولانی مدت نخواهد بود. طبق داده های آخرین نمودار یونی سواپ؛ خریداران این ارز پس از افزایش 20 درصدی در هفت روز گذشته احتمالا منتظر یک اصلاح وکاهش قیمت خواهند بود.

ارز دیجیتال یونی سواپ از اواسط ژوئن روند صعودی داشته که طبق بررسی تحلیلگران احتمالا یک الگو کنج صعودی یا corner pattern است که عنوان یک الگوی برگشت نزولی در نظر گرفته می شود که پس از شکست قیمت به زیر خط روند پایین، این الگو باطل خواهد شد.

تحلیلگران ارزهای دیجیتال انتظار دارند که در پایان سپتامبر 2022 قیمت یونی سواپ به حدود 5.74 دلار برسد و احتمالا در اکتبر 2022 قیمت یونی سواپ به حداقل 5.51 دلار کاهش خواهد یافت.

علاوه بر این، یونی سواپ بدون شک یک DEX معتبر در بین سرمایه ‌گذاران ارزهای دیجیتال است و آنها به دلیل عملکرد بازار و بازدهی خوب در سرمایه ‌گذاری، کوین‌ های یونی سواپ را برای سرمایه ‌گذاری ترجیح می ‌دهند. طبق پیش بینی قیمت یونی سواپ، ارزش کوین های یونی سواپ در پنج سال آینده افزایش خواهد یافت.