افزدون گزینه پرداخت در کاردانو، ریپل و متیک برای خرید ملک در برزیل

افزدون گزینه پرداخت در کاردانو، ریپل و متیک برای خرید ملک در برزیل
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

Gafisa، توسعه دهنده املاک و مستغلات برزیلی، شروع به پذیرش پرداخت های دیجیتال برای تراکنش های املاک کرده است، این شرکت از طریق صرافی محلی ارز دیجیتال فاکس بیت، این ارزهای دیجیتال را خواهد پذیرفت.

طبق بیانیه مطبوعاتی این صرافی در رسانه محلیLivecoins ، Gafisa از فوریه 2021 در حال مطالعه پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت می باشد، شرکتGafisa که در سال 1954 تاسیس و در بورس اوراق بهادار کشور فهرست شده است، و هدف شرکت از افزودن پرداخت های بیت کوین به عنوان ارز دیجیتال حذف واسطه از تراکنش های شرکت بوده است.

معاملات املاک شامل تعداد قابل توجهی واسطه از جمله بانک ها، نمایندگان املاک و مستغلات، پردازشگرهای پرداخت و سایر طرف ها است که پرداخت های دیجیتال واسطه ها را حذف می کند. همچنین مدیر اجراییGafisa، به رشد فضای ارزهای دیجیتال به عنوان بخشی از دلیل شرکت برای افزودن پرداخت دیجیتال اشاره کرده است. براساس اظهارات وی، هیچ راهی برای انجام تجارت بدون پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت وجود ندارد.

این شرکت پرداخت بجز بیت کوین در بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر از جمله اتریوم، کاردانو، ریپل، سولانا و بسیاری از ارزهای دیجیتال را می پذیرد. در مجموع، شرکت پرداخت Gafisa، توسعه دهنده املاک و مستغلات برزیلی، 16 ارز دیجیتال مختلف را برای پرداخت می پذیرد.

به گفته Gafisa، توسعه دهنده املاک و مستغلات برزیلی، از هر 130 نفر در برزیل، 1 نفر از گافیسا خدمات دریافت کرده اند، که آنرا به یکی از بزرگترین توسعه دهندگان املاک در این کشور تبدیل کرده است. برای خرید ملک با رمزارز، خریداران باید فرمی را پر کنند که قصد خود را برای انجام این کار نشان دهد. سپس این فرم قبل از به اشتراک گذاشتن آدرس کیف پول با خریدار، توسط شرکت به طور کامل تجزیه و تحلیل می شود.

قوانین ارزهای دیجیتال در برزیل

برزیل، بزرگترین کشور آمریکای جنوبی، در حال تنظیم قوانین ارزهای دیجیتال خود می باشد. مجلس سنای برزیل در اواخر آوریل لایحه ای را برای تنظیم ارزهای دیجیتال در این کشور تصویب کرده و اکنون در حال بررسی مقررات مربوط به آن می باشد.

بزرگترین کشور آمریکای جنوبی، برزیل موضع مساعدی نسبت به ارزهای دیجیتال دارد. در نوامبر2021 طبق لایحه پیشنهادی نمایندگان برزیل، کارمندان دولتی و خصوصی حقوق خود را در ارز دیجیتال بیت کوین دریافت خواهند کرد. همچنین از اوایل سال2022 ساکنان بخش هایی از برزیل  از جمله ریو دو ژانیرو می توانند از سال 2023 مالیات را با ارزهای دیجیتال پرداخت کنند.

همچنین طبق اعلام بانک مرکزی، اجرای آزمایشی پروژه CBDC در سه ماهه چهارم سال جاری اجرا خواهد شد. از سوی دیگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار برزیل، یا CVM، دو ETF ارز دیجیتال را تایید کرده است که یکی از آنها 100 درصد بیت کوین و دیگری متشکل از پنج ارز دیجیتال دیگر علاوه بر بیت کوین خواهد بود.