افزودن جوایز Cardano Staking در کوین بیس

افزودن جوایز Cardano Staking در کوین بیس
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

نمودار کوین های برتر صعودی است و به نظر می‌رسد بازار بزرگ ‌تر برای ثبت بهبودی مورد انتظار بازگشته است. یکی از برترین ارزهای دیجیتال این هفته کاردانو بوده که توانست قیمت خود را پس از بیش از یک ماه از زیر سطح قیمتی به بالای 1 دلار برساند. اخبار مثبت بازار، جدای از بهبود وضعیت بازار، کلید جهش اخیر قیمت کاردانو بوده است. روند قیمتی صعودی اخیر کاردانو ترکیبی از فن آوری های سالم و ارتقاهای اکوسیستم محور می باشد.

صرافی عمومی ارزهای دیجیتال کوین بیس در 24 مارس اعلام کرد که کاردانو را به سبد سهام خود اضافه خواهد کرد. این اقدام در راستای اهداف کوین بیس برای گسترش سبد سهام خود در سال 2022 مطابقت دارد.

نحوه استیکینگ کاردانو در صرافی ها

کاردانو یک ارز دیجیتال اثبات سهام است، به این معنی که شبکه آن نه از طریق ماینینگ، مانند بیت کوین، بلکه توسط افرادی که بخشی از دارایی های کاردانو خود را به شبکه اختصاص می دهند، ایمن می شود. در ازای آن، آنها سهمی از کاردانو تازه تولید شده را دریافت می کنند.( قیمت حظه ای ارز کار دانو در سایت ارزسنج)

از آنجایی که این فرآیند سرمایه گذاری می ‌تواند برای کاربر معمولی کمی طاقت ‌فرسا و زمان‌ بر باشد، کوین بیس و سایر صرافی ‌ها پیشنهاد می ‌کنند این کار را برای آن‌ ها انجام دهند. برای این کار ADA را با هم در شبکه کاردانو جمع کرده و سپس بخشی از پاداش‌ ها را دوباره توزیع می ‌کنند و بازده سالانه 3.75 درصدی تخمینی هر پنج تا هفت روز یکبار توزیع می شود.

براساس داده های صرافی کوین بیس و اظهارات روپمالینی ساهو، مدیر ارشد کوین بیس، ، بازده سالانه یا APYتخمینی فعلی برای سهام کاردانو در کوین بیس حدود 3.75 درصد می باشد. کاردانو هم اکنون از نظر ارزش بازار در بین 10 کوین برتر قرار دارد و دارای طراحی بلاک چین انعطاف پذیر، پایدار و مقیاس پذیر است. این طراحی از قراردادهای هوشمند مشابه اتریوم و سولانا برای فعال کردن امور مالی غیرمتمرکز، NFT ها و سایر فعالیت‌ ها در شبکه استفاده می کند.

برنامه های کوین بیس در جهت گسترش سهام

قابل ذکر است که کوین بیس از سال گذشته بر روی پروژه های متفاوتی کار کرده است، این صرافی اخیراً ApeCoin (APE) را نیزبه سیستم پرداخت خود اضافه کرده است. کوین‌ بیس قصد دارد گزینه‌ های سهام خود را افزایش دهد، زیرا مدیر ارشد کوین بیس بر برنامه ‌های صرافی برای ادامه افزایش سبد سهام خود در سال 2022 تأکید کرده است.

قابل ذکر است ADA پس از الگوراند، کوسموس، اتریوم و تزوس، پنجمین کوینی است که کوین بیس برای آن خدمات استیک ارائه می کند. آکادمی ارز سنج سایت رسمی آموزش ارز دیجیتال و برگزار کننده دوره های حضوری آموزش ارز دیجیتال در ارومیه می باشد. 

تگ ها