انتشار اهداف سه ماهه پروژه Terra 2.0

انتشار اهداف سه ماهه پروژه Terra 2.0
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

از عمر شبکه بلاک چین ترا 2 کمتر از یک هفته می گذرد، با این حال اعضای انجمن و اعتباردهندگان شبکه از آینده آن مطمئن می باشند. از این رو اعتبارسنج های شبکه ترا با نام مستعار "Orbital Command" اهداف سه ماه آینده ترا 2 منتشر کرده اند.

اولین مرحله راه اندازی Terra 2.0 نصب روی صرافی غیرمتمرکز،DEX در بلاک چین جدید می باشد. براساس اظهارات اعتبارسنج در حال حاضر 4 صرافی غیرمتمرکز؛ پروتکل دیفای Phoenix Finance، پروتکل شخص ثالث Astroport، پروتکل غیرمتمرکز Terraswap و احتمالاً پروتکل Prism برای استقرار اولین Terra 2.0 رقابت خواهند کرد.
او افزود، پس از استقرارDEX ، یک استیبل کوین باید در زنجیره قرار گیرد و این بدان معنا نیست که UST دیگری وجود خواهد داشت، اما به احتمال زیاد یو اس دی کوین Circle از طریق شبکهAxelar یا USDT بومی در این فرایند پل خواهند شد.

مرحله دوم راه اندازی Terra 2.0

طبق نظر اعتبار سنج ها احتمال ایجاد یک استیبل کوین غیرمتمرکز جدید در آینده وجود دارد. وی افزود: سقوط استیبل کوین UST با وجود تمام مشکلاتی که بوجود آورد تیم توسعه اکوسیستم را صاحب تجربه های زیادی کرده است. براساس طرح ارائه شده هنگامی که DEX ها مستقر شوند، ارائه دهندگان استکینگ لیکوئید نیز راه اندازی خواهند شد که می توانند از Stader لبز ، پروتکلPrism و یا پروتکلEris باشند که مشتق استکینگ لیکوئید لونا را ارائه می دهد.
او پیش از این اعلام کرده است که پروتکل های RandomEarth، Knowhere Art و Soil قبلاً از ترا 2 حمایت کرده ‌اند و فعالیت توکن ‌های غیرقابل تعویض، NFT را با افزایش نقدینگی DEX آغاز کرده اند و احتمالا بزودی برای NFTهای یادبود ترا یک روی NFT سرمایه ‌گذاری خواهند نمود.

پس از رسیدن ترا به این مراحل، ترا 2 می تواند به یک Cosmos DeFi Hub با مجموعه ای قدرتمند از ابزارهای دیفای مانند پروتکل Anchor تبدیل شود. اعتبارسنج در مورد مشتقات دیفای و بازارهای پول در زنجیره جدید مطمئن می باشد. از این رو وی افزود: هنگام اجرای مجموعه دیفای، ترا 2 تنها در Cosmos برای گزینه ها، شاخص ها، سررسیدها و بازارهای پولی متفاوت در دسترس خواهد بود و بزودی شاهد ادغام های زیادی در مجموعه دیفای ترا 2 خواهیم بود. اعتبار سنج Orbital Command در نهایت اظهار داشت که طرح ارائه شده صرفا تخمین عملکرد شبکه بوده و توسط ترافورم لبز تایید نشده است.

افت قیمت LUNA

طبق داده های CoinGecko، لونا در این هفته با کاهش 12 درصدی به 6.40 دلار رسیده است. از زمان بالاترین قیمت 11.33 دلاری خود در روز سه شنبه، 43 درصد از دست داده است و نسبت به قیمت عرضه خود 66 درصد کاهش یافته است.
 

تگ ها