انتقاد مدیر عامل ریپل از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا

انتقاد مدیر عامل ریپل از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیر عامل ارز دیجیتال ریپل(Ripple) از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) به دلیل سرکوب نوآوری ارزهای دیجیتال با اجرای تهاجمی انتقاد کرد. اگر قصد آموزش ارز دیجیتال را دارید، در وهله اول باید بدانید که اخبار نقش مهمی در انجام معاملات سودآور دارند. اگر شما اخبار بازار را زیر نظر نگیرید، نمی توانید از رویدادها و اتفاقات جدید بازار مطلع شوید و تصمیم های اشتباهی می گیرید. همچنین پیروزی های قانونی، مدیر عامل ریپل را تشویق می کند تا برای بازنگری نظارتی در فضای دارایی دیجیتال تلاش کند.
توجه داشته باشید که براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل ریپل که یکی از بزرگان ارز دیجیتال است، گفت که اقدامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در قبال بازار رمز ارزها در حمایت از سرمایه گذاران شکست خورده است و نیاز به ارزیابی مجدد استراتژی نظارتی خودش را دارد. علاوه بر این، گارلینگ هاو در گفتگو با دن مورفی از CNBC در کنفرانس ریپل ول در دبی، نگرانی خودش را درباره تمرکز SEC ابراز کرد و این سوال را مطرح کرد که آنها در این سفر از چه کسی محافظت می کنند؟!
مدیر عامل ریپل اعلام کرد که رویکرد اجرایی ناظر برای تنظیم صنعت ارزهای دیجیتال تنها رشد را متوقف کرده است. همچنین خاطرنشان کرد که این صنعت به یک چارچوب تنظیمی جدید نیاز دارد که به درستی تفاوت های ظریف دارایی های دیجیتال را در نظر بگیرد.
حکم دادگاه علیه کمیسیون SEC این انتقاد بعد از یک نبرد حقوقی چند ساله بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار مطرح می شود که شرکت بلاک چین و مدیران آن را متهم به کلاهبرداری 1.3 میلیارد دلاری از اوراق بهادار با فروش ریپل(XRP) به سرمایه گذاران خرد کرده است. با این حال، در یک پیروزی مهم برای ریپل در ماه ژوئیه، یک قاضی حکم داد که ریپل یک امنیت نیست که نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی در پرونده در حال انجام است.