انتقال سنگین نهنگ های اتریوم(ETH)

انتقال سنگین نهنگ های اتریوم(ETH)
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتقال سنگین نهنگ های اتریوم؛ خطری که پایان روند صعودی ETH را تهدید می کند! آیا می توان انتقال سنگین نهنگ های اتریوم را یک سیگنال ارز دیجیتال برای فروش در نظر گرفت؟ انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال که می توان از جابجایی نهنگ های کریپتو دریافت کرد کدامند؟
اگر چارت قیمت اتریوم را مشاهده کنید، می بینید که اتریوم توانسته است یک رشد 12 درصدی را در هفت روز گذشته تجربه کند. ممکن است با اقدامات نهنگ های اتریوم که به طور بالقوه می تواند به رالی صعودی پایان دهد و باعث کاهش بیشتر آن شود، تهدید شود. در پستی که در رسانه اجتماعی X منتشر شده است، یک حساب کاربری مرتبط با ارزهای دیجیتال با اسم کاربری EmberCN اشاره کرد که یک نهنگ خاص اتریوم که از 20 سپتامبر در مجموع 42311 اتریوم از صرافی ارز دیجیتال بایننس برداشت کرده بود، به تازگی 30710 توکن ETH را انتقال داده است. به عبارت دیگر، این نهنگ ها بخشی از اتریوم های خودش را به صرافی بایننس انتقال کرده است که می تواند خطری برای پایان روند صعودی ارز دیجیتال اتریوم محسوب شود.
علاوه بر این، این حساب کاربری گفته که میانگین قیمت اتریوم که این نهنگ این توکن ها را در آن جمع کرده است، تقریبا 1667 دلار است که نشان می دهد که نهنگ در حال حاضر سود کرده است و می تواند به دنبال تحقق بخشی از سود خود با فروش توکن های اتریوم انتقال یافته به صرافی بایننس باشد. اگر این مقدار اتریوم در صرافی بایننس فروخته شود، روند صعودی اتریوم تضعیف می شود و ممکن است قیمت اتریوم کاهش پیدا کند.
با این وجود، کاربران بازار ارزهای دیجیتال بیشتر نگران این هستند که چگونه یک فروش بالقوه می تواند بر بازار تاثیر بدی بگذارد. به فشار فروش روی دارایی اضافی می کند که می تواند کاهش کاهش قیمت شود. به ویژه اگر فشار خریدی متناسب با آن وجود نداشته باشد.