اولین اوراق قرضه بیت کوین جهان در السالوادور تاییدیه قانونی دریافت کرد!

اولین اوراق قرضه بیت کوین جهان در السالوادور تاییدیه قانونی دریافت کرد!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، اولین اوراق قرضه بیت کوین(BTC) دنیا در السالوادور تاییدیه قانونی را دریافت کرد. انتظار می رود اوراق قرضه در سه ماهه اول سال 2024 راه اندازی شود، چندین پست که توسط رئیس جمهور نایب بوکله در پلتفرم اجتماعی X تقویت شده است.
توجه داشته باشید، دفتر متمرکز بیت کوین السالوادور روز سه شنبه اعلام کرد، اوراق قرضه بیت کوین(BTC) السالوادور که از مدت ها قبل برنامه ریزی شده بود، بعد از دریافت تاییدیه نظارتی برای انتشار اوایل سال 2024 به واقعیت نزدیک تر شده اند. اوراق قرضه قرار است در Bitfinex Securities یک بخش تنظیم شده از صرافی ارز دیجیتال بیت فینکس عرضه شود.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، قطعا با صرافی بیت فینکس آشنا هستید. دفتر ملی بیت کوین السالوادور از دسته X خود اعلام کرد: اوراق قرضه بیت کوین به تازگی تاییدیه نظارتی را از کمیسیون دارایی های دیجیتال دریافت کرده است. ما پیش بینی می کنیم که اوراق قرضه بیت کوین در سه ماهه اول سال 2024 منتشر شود.
با مطالعه قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال متوجه می شوید که السالوادور یکی از کشورهایی است که از ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین حمایت می کند. رئیس جمهور نایب بوکله ظاهرا تایید را در پلتفرم X(توییتر سابق) تایید کرده است. این خبر می تواند باعث افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین شود.
بهتر است بدانید، اوراق قرضه بیت کوین در سال 2021 توسط رئیس جمهور نایب بوکله، کمی بعد از تصویب قانونی که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی در کشور به رسمیت می شناسد، اعلام شد. هدف Bukele جمع آوری 1 میلیارد دلار از طریق اوراق قرضه با پشتوانه بیت کوین بود. ایجاد صنعت استخراج بیت کوین تنها به انرژی های تجدیدپذیر متکی است. در ابتدا برای مارس 2022 برنامه ریزی شده بود، ولی چندین بار به تعویق افتاد. با این حال، لایحه دارایی های دیجیتال سرانجام در پایان نوامبر 2022 در مجلس قانونگذاری معرفی شد.