ایلان ماسک نیاز به پرداخت بانکی در X را از بین می برد!

ایلان ماسک نیاز به پرداخت بانکی در X را از بین می برد!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبری که به تازگی منتشر شده است، ایلان ماسک اعلام کرده پرداخت های پلتفرم اجتماعی X نیاز به حساب بانکی را تا پایان سال 2024 از بین می برد و تمامی پرداخت ها در داخل این پلتفرم انجام خواهند شد. همین مسئله توجه کاربران را به خود جلب کرده است. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، با کیف پول ارز دیجیتال زیادی آشنا هستید و می دانید که پرداخت ها می توانند به روش های مختلفی انجام شوند.
با توجه به داده های منتشر شده از سایت The Verge در 26 اکتبر، ایلان ماسک که مالک توییتر و بنیانگذار شبکه اجتماعی X است، جزئیات و اطلاعات تازه ای از خدمات پرداخت برنامه ریزی شده خود را طی یک جلسه تمام دستی کارکنان را فاش کرد و گفت که شبکه اجتماعی X سعی می کند تا نیاز به حساب های بانکی برای انجام تراکنش ها را تا پایان سال 2024 از بین ببرد. به این ترتیب، کاربران می توانند پرداخت های خودشان را از طریق شبکه اجتماعی X انجام دهند و به پرداخت های بانکی نیازی نخواهد شد.
ایلان ماسک در رابطه با قابلیت جدید پلتفرم اجتماعی X که تقریبا تمامی بازارهای مالی را پوشش می دهد اعلام کرد:
«زمانی که از پرداخت ها صحبت می کنم، در حقیقت تمام زندگی مالی یک نفر را شرح می دهم. اگر شامل پول باشد در پلتفرم ما قرار می گیرد. پول یا اوراق بهادار یا هر چیز دیگری. بنابراین، این فقط مانند ارسال 20 دلار برای دوست من نیست. من در مورد این صبحت می کنم که شما نیازی به حساب بانکی ندارید!»
با اینکه ایلان ماسک پیشنهاد کرد که شبکه اجتماعی X تقریبا تمام حوزه های مالی را پوشش می دهد، ولی اظهار نکرد که ویژگی های جدید ارزهای دیجیتال را ادغام می کند. با این حال، این برنامه قبلا دارای ویژگی های رمزنگاری خاصی است. مانند انعام بیت کوین و اتریوم و پشتیبانی از تصویر پروفایل NFT.
 

تگ ها