این آلت کوین می تواند 500 درصد افزایش قیمت داشته باشد!

این آلت کوین می تواند 500 درصد افزایش قیمت داشته باشد!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، یکی از آلت کوین های بازار کریپتو می تواند تا 500 درصد افزایش قیمت داشته باشد. اگر می خواهید این رمز ارز را پیدا کنید و از افزایش قیمت آن سود کسب کنید، باید بتوانید وضعیت بازار رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و یا از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید.
توجه داشته باشید، Loopring(LRC) یک راه حل مقیاس پذیر است که از فناوری خود در لایه دوم اتریوم استفاده می کند. این رمز ارز یکی از آلت کوین هایی است که بر اساس احساسات صعودی غالب در بازار ارزهای دیجیتال، دستاوردهای قابل توجهی را تجربه می کند. تحلیلگران نسبت به پتانسیل تداوم حرکت صعودی در LRC که توسط شاخص های فنی کلیدی پشتیبانی می شود، خوش بین هستند.
در یک پست TradingView در 10 دسامبر، آلن سانتانا تحلیلگر ارزهای دیجیتال تاکید کرد که ارز دیجیتال لوپرینگ(LRC) برای یک انفجار صعودی احتمالی آماده است که به طور بالقوه توکن را به یک رالی 500 درصدی سوق می دهد. طبق این تحلیلف خوش بینی حرکت فعلی لوپرینگ را احاطه می کند و بر افزایش تدریجی آن تاکید می کند که زمینه را برای یک حرکت صعودی قابل توجه فراهم می کند. در این زمینه، چشم انداز مثبت لوپرینگ در بازه های زمانی مختلف گسترش می یابد و قیمت هدف بعدی احتمالا به 0.32 دلار، 0.43 دلار و 0.53 دلار افزایش می یابد.
اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، باید بدانید که رمز ارز لوپرینگ(LRC) در حال ایجاد شتاب برای بلند شدن است. تمام پتانسیل ها هنوز دست نخورده است. در همه بازه های زمانی خوب به نظر می رسد. در حال حاضر پایین سطح است. بنابراین ما رشد بلند مدت اوج های بالاتر و پایین ترین سطح را تجربه خواهیم کرد. علاوه بر اینف تحلیلگر خاطرنشان کرد که ارز دیجیتال Loopring تمایل تاریخی به حرکت سریع و قوی دارد و خاطرنشان کرد که در حالی که مراحل تثبیت ممکن است برای ماه ها ادامه داشته باشد، سناریوهای شکست می توانند حتی در یک روز 100 درصد سود داشته باشند.
 

تگ ها