بالاترین سهم نهنگ‌ های کاردانو در ذخیره ADA  در دو سال اخیر

بالاترین سهم نهنگ‌ های کاردانو در ذخیره ADA  در دو سال اخیر
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگرچه کاردانو در روزهای اخیر در همان روند نزولی بسیاری از ارزهای دیجیتال اصلی قرار گرفته است اما نهنگ های برتر آن عرضه خود را افزایش داده اند که به تازگی به بالاترین حد خود در دو سال گذشته رسیده است.

در واقع، بزرگ ‌ترین نهنگ ‌های کاردانو، حداقل 10 میلیون کاردانو دارند که ارزش آن حدود 9534000 دلار در زمان انتشار می باشد که براساس پلتفرم تجزیه و تحلیل سانتیمنت در 11 آوریل 46.6 درصد از کل عرضه توکن را در اختیار دارند.

نمودار استفاده شده در داده های سانتیمنت نشان دهنده افزایش چشمگیر نسبت عرضه ADA توسط نهنگ های کاردانو است. در مقایسه، این نهنگ ها تنها 10.2 درصد از کل عرضه را در کمتر از 14 ماه پیش در کیف پول خود داشته اند. براساس داده های سانتیمنت بخش بزرگی از آدرس ‌های نهنگ مشاهده شده در نمودار در واقع متعلق به صرافی‌ های ارزهای دیجیتال می باشد.

سایر اتفاقات مثبت برای کاردانو 

در همین حال، عرضه کاردانو توسط دارندگان سطح متوسط یا آدرس‌های بین 100 تا 100.000 دلارتوکن کاردانو در اوایل آوریل به بالاترین حد خود رسیده است که در آن زمان نهنگ ها تنها 16.8 درصد از عرضه موجود را در اختیار داشته اند و تقریباً در همان زمان، تعداد قراردادهای هوشمند مبتنی بر کاردانو از مرز 2000 فراتر رفت. درواقع تعداد قراردادهای هوشمند از سپتامبر 2021، زمانی که شبکه یک عملکرد قرارداد هوشمند را معرفی کرد، در حال افزایش بوده است.

براساس گزارشاتFinbold در اواخر مارس در مورد افزایش تقاضای نهادی برای کاردانو همزمان با افزایش معاملات زنجیره ای بالای 100.000 دلار ارائه شده است. به طور خاص، تراکنش ‌های کاردانو در یک سال بیش از پنجاه برابر شده است.

با توجه به کاهش قیمت کاردانو از بالاترین سطح خود یعنی 3.10 دلار، نهنگ ‌ها یا سرمایه‌ گذاران و مؤسسات بزرگ ممکن است این فرصت را به عنوان فرصتی برای خرید دارایی قبل از هارد فورک Vasil در ماه ژوئن بدانند.

در همین بازه زمانی، کاردانو شاهد افزایش زیادی در تعداد کیف ‌پول‌ های اضافه شده به شبکه خود بوده است، به طوری که از اول ژانویه بیش از 450.000 کیف پول جدید یا روزانه حدود 5000 کیف پول اضافه کرده است که این مقدار در اوایل فوریه به 3 میلیون کیف پول رسید. جهت اطلاع از قیمت لحظه ای کاردانو به سایت ارزسنج مراجعه کنید.

تجزیه و تحلیل قیمت ADAبراساس کوین مارکت کپ

در زمان انتشار، بزرگترین دارایی اثبات سهام (PoS) با قیمت 0.9538 دلار معامله شد که 5.55 درصد کاهش نسبت به 24 ساعت قبل و 20.63 درصد کاهش در هفت روز گذشته داشته است. ارزش بازار فعلی کاردانو 32.24 میلیارد دلار است که آن را به هشتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر این شاخص تبدیل کرده است.