بانک مرکزی هند می گوید قانونی کردن رمز ارزها هیچ نکته مثبتی ندارد!

بانک مرکزی هند می گوید قانونی کردن رمز ارزها هیچ نکته مثبتی ندارد!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

 طبق خبرهای منتشر شده، بانک مرکزی هند اعلام کرده است که قانونی کردن ارزهای دیجیتال هیچ چیز مثبتی ندارد. RBI موضع خودش را در برابر ادغام ارزهای دیجیتال در سیستم مالی هند تقویت می کند. اگر آموزش ارز دیجیتال فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که به دلیل نوسانات زیادی که دارند مورد توجه سرمایه گذاران زیادی قرار گرفته اند.
توجه داشته باشید، بر اساس گزارش رسانه های محلی تنظیم کننده های مالی هند همچنان درباره ادغام ارزهای دیجیتال در چارچوب اقتصادی این کشور محفوظات قابل توجهی ابراز می کنند و معتقد هستند که در ساخت ابزارهای مالی تنظیم شده آنها نقشه مثبت اقتصادی وجود ندارد. این اظهارات مقامات ارشد بانک مرکزی بر رویکرد محتاطانه دولت تاکید می کند و بر تهدیدهای بالقوه این دارایی های دیجیتال برای ثبات اقتصاد کلان در بازارهای نوظهور و توسعه یافته تاکید می کند.
برای درک کامل این خبر باید از قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال مطلع شوید. مزایای محدود مقامات بانک مرکزی به رسانه های محلی گفتند که دارایی های دیجیتال در شکل فعلی خود مزیت های محدودی را به عنوان ابزارهای مالی تنظیم شده ارائه می کنند و نباید در سیستم مالی ادغام شوند. آنها همچنین بیان کردند که ارزهای دیجیتال به دلیل نوسانات ذاتی و ماهیت سفته بازی، بیشتر به محصولات قمار پرخطر شباهت دارند.
این دیدگاه با شک و تردید گسترده تری که در سطح جهانی در مورد پذیرش ارزهای دیجیتال در جریان اصلی مالی مشاهده می شود، همسو است. بانک مرکزی هند همچنان در خط مقدم این بحث قرار دارد. بانک مرکزی همواره نگرانی خود را درباره ارزهای دیجیتال اعلام کرده و به خطرات مربوط به ثبات پولی، حاکمیتی ارز، حمایت از مصرف کننده و استفاده بالقوه در فعالیت های غیرقانونی مانند پولشویی و تامین مالی تروریسم اشاره کرده است.
 

تگ ها