بانک های برتر نیجریه روی استیبل کوین cNGN کار می کنند

بانک های برتر نیجریه روی استیبل کوین cNGN کار می کنند
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، بانک های نیجریه روی استیبل کوین جدید cNGN همکاری می کنند. بهتر است بدانید، cNGN به عنوان مکمل، نه جایگزین برای eNaira عمل می کند و توسط کنسرسیومی شامل بانک های نیجریه نظارت می شود. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که استیبل کوین به رمز ارزهایی با قیمت ثابت گفته می شود و روز به روز به تعداد این استیبل کوین ها اضافی می شود.
توجه داشته باشید، بانک های نیجریه در حال همکاری برای ایجاد و نظارت بر یک استیبل کوین جدید به نام cNGN هستند که یک ارز دیجیتال جدید طراحی شده است تا هم برای دارندگان توکن و هم برای اقتصاد نیجریه مزیت هایی ایجاد کند. به گفته منابعی از داخل پروژه که ترجیح می دهند ناشناس باقی بمانند، توکن cNGN توسط نایرا نیجریه، ارز فیات این کشور پشتیبانی و متصل است.
مانند استیبل کوین های محبوب، cNGN قابلیت همکاری با بلاک چین های عمومی مختلف را ارائه می کند و انتقال جهانی بدون زحمت را تسهیل می کند و استفاده از آن را در سطح بین المللی گسترش می دهد. شرکای ابتکار cNGN عبارت هستند از Access، Sterling Bank، Korapay و.....
برخلاف ارز دیجیتال بانک مرکزی eNaira استیبل کوین جدید روی بلاک چین های عمومی توسعه یافته است. این شرکت توسط شرکت های پیشرو در فناوری بلاک چین و فین تک هدایت می شود و بانک های بزرگ به عنوان متولیان مجوز عمل می کنند. طبق قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال، کشور نیجریه خرید و فروش رمز ارزها را قانونی کرده است.
cNGN به عنوان یک مکمل نه یک جایگزین، برای eNAIR عمل می کند. برخلاف cNGN که توسط بانک مرکزی نیجریه با قابلیت های گسترده تر ایجاد شده است، cNGN توسط کنسرسیومی شامل بانک های نیجریه نظارت می شود. به گفته این منابع CBN به طور کلی به بانک های نیجریه اجازه می دهد به این دلیل که می خواهد سیستم مالی از فناوری بلاک چین پشتیبانی و تسهیل کند، علی رغم فرایند پیچیده کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیجریه که برای ارائه خدمات دیجیتال مورد نیاز است.
 

تگ ها