بایننس 11.8 میلیون دلار دارایی دزدیده شده را مسدود کرد!

بایننس 11.8 میلیون دلار دارایی دزدیده شده را مسدود کرد!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

با توجه به گزارش های منتشر شده، بایننس 11.8 میلیون دلار دارایی های سرقت شده را در پی یک حادثه آدم ربایی مسدود کرد. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که صرافی ها قوانین و مقررات خاصی دارند و هرگونه فعالیت مشکوک را شناسایی و دارایی های دزدیده شده را مسدود می کنند تا بررسی های لازم انجام شود.
بهتر است بدانید، چانگ پنگ ژائو، مدیر صرافی ارز دیجیتال بایننس گزارشی را به اشتراک گذاشته است که در آن صرافی در سرقت میلیون ها دلار ارز دیجیتال مداخله کرده است. بایننس گلوبال هد از طریق یک عملیات واکنش سریع اعلام کرد که توانسته است از 90 درصد غازت سرقت شده توسط بازیگران بد جلوگیری کند.
توجه داشته باشید که صرافی ارز دیجیتال بایننس 11.8 میلیون دلار دارایی های متعلق به مشتریان ربوده شده را مصادره کرد و در یک پستی که در پلتفرم X منتشر شد، چانگ پنگ ژائو گفت که مدیران یکی از شرکت های مشتری بایننس فریب خوردند و به یک سفر کاری به مونته نگرو رفتند و در طی آن ربوده شدند و مجبور شدند تمام دارایی های موجود در کیف پول های ارز دیجیتال خودشان را دست دهند.
به طور کلی مدیر عامل بایننس اظهار داشت که بازیگران بد توانستند تقریبا 12.5 میلیون دلار ارز دیجیتال را از قربانیان خود به دست آوردند که همگی به USDT تبدیل شدند و به کیف پول ترون انتقال یافتند. با این حال، صرافی بایننس موفق شد خیلی سریع در این موضوع دخالت کند و شرکای خودش را از وضعیت مطلع کند و سپس آنها توانستند کیف پول را مسدود و دارایی های آن را توقیف کنند. بایننس با انجام این کار، دسترسی رباینده به 11.8 میلیون دلار از 12.5 میلیون دلار غارت را خنثی کرد.
 

تگ ها