بررسی 50 آلت کوین فهرست شده در کوین بیس

بررسی 50 آلت کوین فهرست شده در کوین بیس
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

کوین ‌بیس، غول مبادلات ارزهای دیجیتال، از ده‌ ها دارایی دیجیتالی رونمایی کرده است که احتمالاً در سه ‌ماهه دوم سال 2022 فهرست خواهد کرد. براساس اظهارات کوین بیس از اول آوریل تا 30 ژوئن، در حال بررسی کوین های فهرست شده که 45 توکن مبتنی بر اتریوم و پنج توکن مبتنی بر سولانا است، خواهند بود.

براساس اظهارات صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده، کوین بیس، اطلاعات آنرا با شروع فوری و به عنوان بخشی از تلاش برای افزایش شفافیت با ارائه هرچه بیشتر تقارن اطلاعاتی از قبل در فهرست دارایی های جدید ارائه داده است.

همچنین کوین بیس از پست رسمی و وبلاگی خود به عنوان پروژه آزمایشی برای برقراری ارتباط دارایی ‌های مورد بررسی برای فهرست ‌بندی در سه ماهه دوم 2022 استفاده خواهد کرد.

استیبل کوین های فهرست شده

در میان توکن‌ های مبتنی بر اتریوم که کوین ‌بیس برای فهرست‌ بندی در نظر گرفته است، می ‌توان به استیبل‌کوین ‌هایی اشاره کرد که توسط صرافی‌ های ارز دیجیتال رقیب بایننس و جمینی پشتیبانی می‌ شوند که شامل دلار بایننس و دلار جمینی هستند که در این فهرست دیده می شوند.

یکی دیگر از آلت کوین های قابل توجه مبتنی بر اتریوم که برای فهرست در نظر گرفته شده است، توکن بومی پلتفرم مالی غیرمتمرکز Coin98 می باشد. یکی از دارایی ‌های دیجیتالی قابل توجه مبتنی بر بلاک چین سولانا که توسط کوین ‌بیس برای فهرست ‌بندی در نظر گرفته شده است، توکن ابزار پروژه Step Finance، ارز دیجیتال سبک زندگی است. برای مطالعه بیشتر در مورد اینکه آلت کوین چیست به مقاله ی مربوط با همین نام در سایت ارز سنج مراجعه کنید.

از اوایل ماه مارس، زمانی که Step Finance در ابتدا با قیمت 0.01 دلار فهرست شد، با افزایش بیش از 22000 درصدی در بازار برجسته شد. Step Finance با نماد GMT در زمان نگارش خبر با قیمت 2.25 دلار معامله می شود.

اکثر توکن ‌هایی که برای فهرست شدن در سه ماهه دوم بررسی خواهند شد، نسبتاً ناشناخته و با ارزش بازار پایین هستند. در حال حاضر، کوین بیس از حدود 168 دارایی دیجیتال پشتیبانی می کند.

همچنین صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس در 12 آوریل پشتیبانی از بلاک چین سولانا را در افزونه مرورگر کیف پول کوین بیس خود فعال کرده و کاربران کیف پول کوین بیس اکنون می توانند توکن های سولانا و سولانا بیس خود را مدیریت کنند.

کوین بیس اضافه کرد که برخی از دارایی ‌های ذکر شده ممکن است با برچسب Experimental یا تجربی که اخیراً معرفی شده است، فهرست شده باشد که برای توکن ‌های جدید کمتر شناخته شده یا توکن ‌هایی با حجم معاملات نسبتاً کم اعمال خواهد شد.

تگ ها