بیت کوین می تواند در سال 2024 بعد از هاوینگ به 160 هزار دلار برسد!

بیت کوین می تواند در سال 2024 بعد از هاوینگ به 160 هزار دلار برسد!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

تحلیلگران می گویند بیت کوین(BTC) می تواند در سال 2024 با هاوینگ به 160 هزار دلار برسد. بیت کوین از لحاظ تاریخی بعد از رویداد هاوینگ خود افزایش یافته است که به طور خودکار عرضه سکه های جدید در بازار آزاد را کاهش می دهد و معامله گران و تریدرها احتمالا در رویدادی که برای آوریل 2024 برنامه ریزی شده است، قیمت گذاری می کنند. بیت کوین نوسانات زیادی دارد که شما می توانید برای کسب سود، وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و یا از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید.
تقاضای مورد انتظار برای بیت کوین از سمت چندین صندوق قابل معامله در بورس(ETF) در ایالات متحده، نصف شدن و رشد آینده در بازارهای سهام گسترده تر به دلیل کاهش نرخ ها می تواند قیمت بیت کوین را در کوتاه مدت و زنجیره ای به حداقل 50 هزار دلار برساند.
شرکت تحلیلی CryptoQuant در گزارشی که چهارشنبه با CoinDesk به اشتراک گذاشته شد، گفت که ما استدلال می کنیم که بازارهای بیت کوین و کریپتو می توانند در سال 2024 سال مثبتی داشته باشند. همچنین تحلیلگران در خصوص سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال گفتند که ارزش گذاری روی زنجیره و معیارهای شبکه نشان می دهد که بیت کوین به خوبی در بازار صعودی باقی می ماند و ممکن است 54 هزار دلار در میان مدت و 160 هزار دلار به عنوان بالاترین قیمت این چرخه هدف قرار گیرد.
در همین حال، بیشتر از هفت بازیگر اصلی مالی سنتی مانند بلک راک و VanEck در حال مذاکره با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای ETFهای بیت کوین هستند و یک رفت و برگشت مداوم احتمالا نشان دهنده این مذاکرات است.
هولدرهای بزرگ بیت کوین نیز می گویند که این توسعه احتمالا یکی از بزرگ ترین تحولات وال استریت در 30 سال گذشته است. مایکل سیلور در مصاحبه ای با CNBC در روز سه شنبه گفت که بی منطق نیست بگوییم این ممکن است بزرگترین پیشرفت در وال استریت در 30 سال گذشته باشد. شرکت نرم افزار تجاری Saylors MicroStrategy با بیش از 8 میلیارد دلار دارایی در خزانه خود، بزرگ تین دارنده عمومی بیت کوین است.