بیش از 40% دارندگان دوج کوین در سود هستند

بیش از 40% دارندگان دوج کوین در سود هستند
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

گزارش اخیر IntoTheBlock بینش جدیدی در مورد سودآوری دارندگان میم کوین، از جمله Dogecoin ارائه می‌کند، که تفاوت‌های درصد دارندگان در سود و تمرکز نهنگ را برجسته می‌کند. دوج کوین، پیشرو در این رده، با داده‌های جدید که بر تسلط آن از نظر سودآوری برای دارندگانش تأکید می‌کند، همچنان به جایگاه خود ادامه می‌دهد.

Dogecoin پیشتاز است:

بر اساس گزارش پلتفرم تجزیه و تحلیل داده های بلاک چین IntoTheBlock، Dogecoin از همتایان خود پیشی گرفته و 42 درصد از دارندگان آن در سود هستند. شایان ذکر است که به نظر می رسد این امر موقعیت خود را به عنوان یک پیشتاز در حوزه میم کوین مستحکم می کند و بر اهمیت روزافزون آن در فضای گسترده تر ارزهای دیجیتال افزوده میشود. در تجزیه و تحلیل، شش میم کوین برتر شامل Dogecoin (DOGE)، Pepe (PEPE)، Doge Killer (LEASH)، Dogelon Mars (ELON)، Shiba Inu (SHIB) و Floki (FLOKI) که مورد بررسی قرار گرفت، PEPE و LEASH در رتبه های دوم و سوم قرار گرفت که به ترتیب 21% و 19% از دارندگان آن سود کردند.

تعداد نهنگ و نشانه های دیگر:

این مطالعه علاوه بر برجسته کردن سودآوری، به تمرکز نهنگ‌ها در این میم کوین ها نیز پرداخت. جالب اینجاست که ۴۴ درصد از توکن‌های Dogecoin توسط حساب‌های نهنگ نگهداری می‌شوند، در حالی که تقریباً نیمی از توکن‌های PEPE (۴۹ درصد) متعلق به نهنگ‌ها هستند. این گزارش همچنین نشان می دهد که غلظت نهنگ برای LEASH در 42٪ است. دوگلون مارس و شیبا اینو اگرچه نام‌های پرطرفداری در حوزه میم کوین هستند، اما از نظر سودآوری به ترتیب با 14 و 11 درصد در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار دارند.
از سوی دیگر، فلوکی 10 درصد از دارندگان خود را با تمرکز 59 درصد نهنگ می‌بیند که نشان‌دهنده نفوذ بزرگ بازیکنان در بازار سکه‌های میم است. نکته قابل توجه، تعداد نهنگ ها می تواند به طور قابل توجهی بر حرکات قیمت ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد، و دارندگان بزرگ را وادار می کند تا با تصمیمات تجاری خود نوسانات قابل توجهی در بازار ایجاد کنند. علاوه بر این، در حالی که Dogecoin تقریباً 44٪ از دارندگان خود را در سود قرار داده است، میم کوین از نوسانات بازار مستثنی نشده است. تنها در ماه گذشته، DOGE بیش از 16 درصد کاهش داشته است. در زمان نگارش این مقاله از بالاترین قیمت قبلی خود یعنی 0.77 دلار به پایین ترین سطح 0.62 دلار رسید. قیمت Dogecoin (DOGE) در نمودار 4 ساعته در حال حرکت است. علاوه بر این، با وجود روند نزولی بازار، فعالیت تجاری DOGE افزایش یافته است. حجم معاملات روزانه برای میم کوین در حال حاضر 201 میلیون دلار است که نسبت به 128 میلیون دلار ثبت شده در اواخر ماه گذشته افزایش قابل توجهی دارد.