تا پایان سال 2023 چه چیزی در انتظار اتریوم است؟

تا پایان سال 2023 چه چیزی در انتظار اتریوم است؟
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیش بینی قیمت اتریوم(ETH)؛ یکی از تحلیلگران برتر بازار رمز ارزها نشان می دهد تا پایان سال 2023 چه چیزی در انتظار اتریوم است؟! آیا می توان از این تحلیل، سیگنال ارز دیجیتال استخراج کرد؟ شما می توانید از این پیش بینی برای ترید ارزهای دیجیتال استفاده کنید، البته به شرطی که این پیش بینی را به طور کامل بررسی کنید.
دیمیتری نوسکوف که یکی از تحلیلگران برتر و شناخته شده ارزهای دیجیتال هست، اخیرا ارز دیجیتال اتریوم را تجزیه و تحلیل کرده است و یک پیش بینی جالبی را درباره ارز اتریوم ارائه کرده است و نشان داده که ارز دیجیتال اتریوم تا پایان سال 2023 کجا باید باشد!
توجه داشته باشید که این تحلیلگر درباره حرکت قیمت ارز دیجیتال اتریوم بررسی هایی انجام داده است. پیش بینی های تحلیلگر بازار رمز ارزها با رشد فعلی بازار رمز ارزها به دلیل نصف شدن بیت کوین در سال 2024 تقویت شد. اون تاکید کرد که رشد بازار تا پایان سال ادامه دارد و اتریوم نیز همزمان با رشد بازار، به سمت قیمت های بالاتری حرکت می کند و دارندگان این رمز ارز سود زیادی کسب می کنند.
سایر تحلیلگران بازار نیز آخرین پیش بینی های قیمت اتریوم(ETH) را ارائه می دهند و می توان گفت که بازار رمز ارزها در حال حاضر در موجی از رشد قرار دارد که ممکن است تا پایان سال ادامه پیدا کند. هدف اتریوم قبل از سال جدید ممکن است 1800 تا 1900 دلار باشد. همچنین می تواند سطح روانی 2000 هزار دلار را به سمت بالا بشکند و رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه کند. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید اتریوم را دارید، باید منتظر باشید و ببینید که آیا اتریوم می تواند سطوح روانی و کلیدی خود را بشکند و به روند صعودی خود ادامه دهد یا خیر.