تتر اکنون یازدهمین دارنده بزرگ بیت کوین است

تتر اکنون یازدهمین دارنده بزرگ بیت کوین است
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

تتر، شرکت پشتیبان استیبل کوین USDT، اکنون ممکن است یازدهمین دارنده بیت کوین در جهان باشد. این امر پس از آن صورت می گیرد که ناشر استیبل کوین اخیراً گزارش گواهی خود را برای سه ماهه دوم سال 2023 منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، تتر افزایش ذخایر مازاد را ثبت کرد که 850 میلیون دلار رشد داشته است. این باعث شد کل ذخایر مازاد شرکت به حدود 3.3 میلیارد دلار برسد. این ذخایر مازاد سودهایی هستند که شرکت به عنوان سود سهام بین سهامداران تقسیم نمی کند. در عوض، تتر آن‌ها را نگه می‌دارد تا ذخایر 100% خود را حفظ کند، که برای پشتیبانی از کل USDT در گردش و پایدار نگه داشتن توکن بسیار مهم است.

Tether دارای ۱.۶ میلیارد دلار بیت کوین در یک کیف پول است؟

در سه ماهه گذشته، تتر منتشر کرد که بیش از 1.5 میلیارد دلار بیت کوین (حدود 53495 بیت کوین) در ذخایر خود نگهداری می کند. بر اساس آخرین گزارش سه ماهه، این رقم بیش از 176 میلیون دلار رشد داشته است و دارایی بیت کوین شرکت را به حدود 1.676 میلیارد دلار (حدود 55022 بیت کوین) رسانده است. تام وان، یک تحلیلگر تحقیقاتی در سه ماهه گذشته دریافت که تتر ممکن است تمام بیت کوین خود را در یک کیف پول نگه داری کند. به نظر می رسد که این گمانه زنی های این تحلیلگر تایید شده است. در سه ماهه اول، دارایی های بیت کوین در یک کیف پول با مقدار BTC منتشر شده در گزارش گواهی شرکت مطابقت داشت. موجودی بیت کوین این آدرس نیز در سه ماهه دوم افزایش یافته است که مطابق با مقدار ارائه شده در گزارش Q2 تتر است. این تحلیلگر خاطرنشان کرد که تنها یک آدرس بیت کوین با ارقام ذخایر بیت کوین تتر مطابقت دارد. و این آدرس که ممکن است متعلق به صادرکننده استیبل کوین باشد، اکنون یازدهمین دارنده بزرگ بیت کوین در جهان است. در حالی که وان به دنبال تتر و مدیر عامل شرکت، پائولو آردوینو بود تا یافته‌های خود را تایید کند، هیچ تایید رسمی از سوی صادرکننده استیبل کوین وجود ندارد.

ذخایر بیت کوین تتر با برنامه های اولیه مطابقت دارد:

این مقدار قابل توجهی دارایی بیت کوین در این شرکت جای تعجب ندارد، به خصوص که این شرکت همیشه در مورد اهداف سرمایه گذاری بیت کوین خود شفاف بوده است. در ماه می، ناشر استیبل کوین اعلام کرد که قصد دارد 15 درصد از سود آینده خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کند. پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، یکی از حامیان سرسخت بیت کوین، اظهار داشت که انعطاف پذیری ارز دیجیتال دلیل سرمایه گذاری مداوم این شرکت در این دارایی است. با این حال، نگرانی‌هایی در مورد قرار گرفتن تتر و USDT در معرض خطرات ناشی از افزایش سرمایه‌گذاری در دارایی‌های بی‌ثباتی مانند بیت‌کوین وجود دارد. در یمان نگارش این خبر، USDT با ارزش بازار تقریباً 83.81 میلیارد دلار، بزرگترین استیبل کوین در بازار ارزهای دیجیتال است.
 

تگ ها