تتر کیف پول افراد تحت تحریم را مسدود می کند!

تتر کیف پول افراد تحت تحریم را مسدود می کند!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، تتر کیف پول افراد تحت تحریم را مسدود می کند. به طور کلی، ارز دیجیتال تتر(Tether) سیاست مسدود کردن کیف پول را برای افراد تحت تحریم OFAC اعلام می کند. همچنین تتر در تلاش برای همکاری با تنظیم کننده ها در ایالات متحده، تحریم های کنترلی را به بازار ثانویه گسترش می دهد.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که تتر یکی از استیبل کوین های پرکاربرد در بازار کریپتو است که افراد زیادی از این ارز استفاده می کنند. بر اساس پست وبلاگی در 9 دسامبر، ناشر استیبل کوین تتر قدم دیگری به سمت همکاری با مجریان قانون و سازمان های نظارتی با شروع یک سیاست انجماد داوطلبانه کیف پول ارز دیجیتال اعلام کرده است.
از اول دسامبر، تتر(USDT) کنترل های بازار ثانویه را برای مسدود کردن فعالیت های مرتبط با افراد تحریم شده در لیست اتباع ویژه تعیین شده دفتر کنترل دارایی های خارجی ایالات متحده ارائه کرده است. شرکت ها و افراد تحت کنترل یا متعلق به کشورهای تحریم شده در این لیست جای داده شده اند. به گفته تتر، این سیاست مکمل پروتکل های امنیتی موجود است و تلاشی پیشگیرانه برای همکاری نزدیک تر با تنظیم کننده های جهانی و آژانس های مجری قانون است.
وزارت خزانه داری ایالات متحده از این لیست برای محدود کردن تراکنش های ارز دیجیتال که به طور بالقوه مرتبط با فعالیت های غیرقانونی، از جمله تامین مالی تروریسم و توزیع غیرمجاز فنتانیل است، استفاده کرده. کیف پول هایی که قبلا به فهرست SDN اضافی شدند، قبلا توسط تتر مسدود شدند، حرکتی که با مواضع قبلی این شرکت در این مورد مغایرت دارد. برای مثال، در آگوست 2022 تتر اعلام کرد که به طور فعال آدرس های نقدی تورنادو را مسدود نمی کند، مگر اینکه توسط مجری قانون دستور داده شود.
طبق گزارش OFAC، افراد و سازمان های جنایی از سال 2019 از Tornado Cash برای شستشوی بیش از 7 میلیارد دلار ارز دیجیتال استفاده کرده اند.
 

تگ ها