تتر 225 میلیون دلار مرتبط با قاچاق انسان را مسدود کرد!

تتر 225 میلیون دلار مرتبط با قاچاق انسان را مسدود کرد!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

با توجه به خبرهای منتشر شده، ارز دیجیتال تتر به صورت داوطلبانه و کاملا خود جوش 225 میلیون دلار مرتبط با قاچاق انسان را مسدود کرده است. اگر قیمت تتر را تجزیه و تحلیل می کنید، باید خبرهای داغ مربوط به استیبل کوین تتر(USDT) را زیر نظر بگیرید.
جالب است بدانید، شرکت پیشرو جهانی ارز دیجیتال تتر به طور داوطلبانه توکن های USDT به ارزش تقریبی 225 میلیون دلار را که در کیف پول های خود حضانت خارجی نگهداری می شد، مسدود کرد. این شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود از دوشنبه 20 نوامبر فاش کرد که این وجوه به یک سندیکای جنایتکار بین المللی درگیر در قاچاق انسان و یک طرح جهانی قصابی خوک مرتبط بود.
توجه داشته باشید که قصاب خوک یکی از روش های کلاهبرداری است که در آن کلاهبردار قبل از استفاده از دستکاری عاطفی برای متقاعد کردن قربانی برای ارسال پول، ارزهای دیجیتال، پیوستن به آنها در یک طرح سرمایه گذاری متقلبانه یا انجام سایر فعالیت های مشابه دیگر به آرامی با قربانی ارتباط برقرار می کند. به طور کلی، تصمیم برای مسدود کردن ارز دیجیتال تتر بعد از یک تحقیق چند ماهه توسط بازیگران مختلف در صنعت ارزهای دیجیتال از جمله تتر و صرافی ارز دیجیتال OKX و سازمان های مجری قانون مانند وزارت دادگستری ایالات متخده اتخاد شد.
اعلامیه تتر همچنین نشان داد که این تحقیقات معمولا با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل بلاک چین از Chainalysis انجام شده است. تتر همچنان متعهد به توقف جرایم مرتبط با ارزهای دیجیتال است و رمز ارزهایی را که مورد سوء استفاده قرار می گیرند را مسدود می کند.
مدیر عامل تتر، پائولو آردوینو تاکید کرد که رویکرد پیشگیرانه شرکت او و OKX و همچنین مسدود کردن داوطلبانه توکن های دزدیده شده نشان می دهد که چگونه شفافیت بلاک چین می تواند به شناسایی و جلوگیری از فعالیت های غیرقانونی کمک کند.
 

تگ ها