تریدرها از مسدود شدن دارایی های خود در MEXC گزارش می دهند

تریدرها از مسدود شدن دارایی های خود در MEXC گزارش می دهند
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، تریدرها و معامله گران مسدود شدن دارایی ها و بلوک حساب های خودشان را در صرافی ارز دیجیتال MEXC گزارش می دهند. صرافی کریپتو MEXC شرایط خدمات خودش را برای مسدود کردن وجوه و محدود کردن حساب ها در پاسخ به فعالیت های تجاری غیرعادی اعمال کرده است.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک با صرافی MEXC آشنا هستید. طبق گزارش های مختلف در X گفته می شود که صرافی ارز دیجیتال مکسی حساب های چند تریدر را مسدود کرده و دارایی های آنها را ضبط کرده است. صرافی ادعا می کند که انگیزه این اقدامات فعالیت های تجاری غیرعادی بوده است. کاربران صرافی مکسی از 16 دسامبر از محدودیت های حساب شکایت کرده اند. در پلتفرم X یک تریدر ضرر 92 هزار دلاری را در تتر فاش کرد.
اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده این معامله گر نشان می دهد که تیم پشتیبانی صرافی ارز دیجیتال مکسی اذعان کرده است که سیستم کنترل ریسک آنها مشکلی را در معاملات نشان داده است که متعاقبا توسط کارکنان صرافی بررسی شد. طبق بیانیه گزارش شده مکسی:
با توجه به محدودیت های حساب و مسائل مربوط به معاملاتی آتی دارایی هایی که مطرح کرده اید، سیستم کنترل ریسک ما و پرسنل مربوطه بررسی کاملی انجام داده اند. مشخص شده است که فعالیت های تجاری غیرعادی در حساب شما و حساب های مرتبط وجود داشته است. مطابق با شرایط استفاده ما اقداماتی را برای جبران خسارات وارده انجام داده ایم.
طی چند روز گذشته چندین تریدر گزارش های مشابهی را منتشر کرده اند. به گفته کاربری که از ماه سپتامبر با مشکل روبرو شده بود، حساب کاربری آنها در صرافی بعد از معامله 8 هزار دلاری مسدود شد. به گفته این کاربر، سایر دوستانی که در صرافی مکسی معامله می کنند نیز در هفته های گذشته همین موضوع را تجربه کرده اند.
شرایط خدمات مکسی می گوید که صرافی حق بررسی هرگونه نقض این توافقنامه را دارد، به طور یکجانبه تعیین می کند که آیا شما این توافقنامه را نقض کرده اید یا خیر و اقداماتی را طبق مقررات مربوطه بدون رضایت یا اطلاع قبلی شما انجام می دهد.
 

تگ ها