تعدیل 20 درصد از کارکنان Opensea در بحبوحه زمستان ارزهای دیجیتال

تعدیل 20 درصد از کارکنان Opensea در بحبوحه زمستان ارزهای دیجیتال
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

بزرگ ‌ترین بازار توکن ‌های غیرقابل تعویض،NFT از نظر حجم مبادلات، Opensea در 15 جولای اعلام کرد که 20 درصد از کارکنان خود را تعدیل خواهد کرد. براساس اظهارات مدیرعامل شرکت، دوین فینزر؛ ؛ دلایل اصلی این اقدام نوسانات زمستان ارز دیجیتال و بی ‌ثباتی کلان اقتصاد کلان بوده است. این شرکت اخیرا بیش از 31 میلیارد دلار در حجم فروش NFT تمام دوران خود را به ثبت رسانده و چندین ویژگی‌ پشتیبانی جدید را اضافه کرده است.

براساس اظهارات مدیر عامل، اقدام اخیر شرکت تصمیم سختی برای مدیریت بوده است با این حال برای حفظ منافع شرکت اوپن سی مجبور به این اقدام شده است، وی افزود که اوپن سی برای احتمال یک رکود طولانی مدت آماده خواهد شد و این اقدام شرکت را قادر خواهد ساخت تادر راستای اهداف چند ساله خود حرکت نماید.

رکود بازار ارزهای دیجیتال تقریباً همه جنبه ‌های صنعت را تحت تأثیر قرار داده است و اوپن سی نیز به فهرست شرکت ‌های دیجیتالی که نیروهای خود را تعدیل کرده اند، پیوسته است. هفته گذشته، متا اظهار داشت که روند استخدام خود را کند و احتمالا تعدیل نیرو خواهد کرد. شرکت هایی دیگری ازجمله بیتسو، رابین هود، کوین بیس، جمینی، کریپتو دات کام، بلاک فای ، 2TM، Rain Financial، بیت پاندا و Buenbit همگی نیروهای خود را تعدیل کرده اند.

با این وجود هفته گذشته بایننس اعلام کرد که این شرکت نیروهای خود را تعدیل نخواهد کرد و احتمالا بزودی بیش از 2000 نیروی دیگر به متخصصان خود اضافه خواهد نمود.

همچنین طبق اظهارات مدیر عامل اوپن سی؛ زمستان ارزهای دیجیتال کنونی زمینه تغییرات بزرگی در نوآوری در سراسر اکوسیستم بوجود خواهد آورد و شرکت اوپن سی به پیشبرد اهداف خود در این فضا ادامه خواهد داد.

وضعیت شرکت Opensea پیش از تعدیل نیرو

طبق داده ها Opensea قبل از تعدیل نیرو در مجموع 31.29 میلیارد دلار در کل زمان فروش NFT ثبت کرده است. همچنین این مارکت NFT پشتیبانی از شبکه سولانا خود را در آوریل اضافه کرده است؛ همزمان استارت آپ ارزهای دیجیتال Moonpay امکان پرداخت برای NFT های Opensea  با کارت های اعتباری گوگل پی و اپل پی را برای کاربران این شرکت فراهم نموده است.

در هفته اول ژانویه نیز Opensea اعلام کرد که شرکت 300 میلیون دلار سرمایه با هدف توسعه فن آوری جمع آوری کرده است. در اواخر همان ماه شرکت اوپن سی شرکت دارما لبز را خریداری کرد.

مدیر عامل اوپن سی در نهایت افزود که بازار پیشرو NFT بر روی اهداف خود متمرکز خواهد بود، با این حال با وضعیت نا مشخص اقتصاد جهانی، ایجاد یک لایه بنیادی برای اقتصادهای جدید و همتا به همتا بیش از هر زمان دیگری ضروری و مهم می باشد.
 

تگ ها