توکن های بازی Web3 با رسیدن به سطوح بحرانی بازار بهتر عمل می کنند!

توکن های بازی Web3 با رسیدن به سطوح بحرانی بازار بهتر عمل می کنند!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بر اساس داده های منتشر شده، توکن های بازی Web3 به رسیدن به سطوح بحرانی از بازار بهتر عمل می کنند. بازی در ماه های گذشته با 800 درصد افزایش ارزش، از سایر بخش های بازار رمز ارزها بهتر عمل کرده است. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که بازی های Web3 در حال حاضر در بازار ترند هستند و با رشد بازار کریپتو، این دارایی ها می توانند به سطوح قیمتی بالاتری برسند.
بخش بازی های Web3 با توجه به داده های CryptoSlate شاهد افزایش قیمت از سمت سرمایه گذاران و تریدرها بوده است که منجر به افزایش قیمت قابل توجه برای توکن های بازی در هفته های گذشته شده است. بازی در ماه های گذشته با 800 درصد افزایش ارزش، از سایر بخش های بازار رمز ارزها بهتر عمل کرده است. کارشناسان صنعت بر این باور هستند که بازی یک روایت کلیدی در روند صعودی آینده است و بسیاری از پروژه ها آماده راه اندازی با نزدیک به آن هستند.
راه اندازی بازی بلاک چینی ایلوویوم
ایلوویوم یک پروژه بازی مبتنی بر بلاک چین و متاورس است که بر روی پلتفرم ImmutableX ساخته شده و توسط Unreal Engine 5 پشتیبانی می شود، در عرصه بازی های وب 3 سر و صدای زیادی ایجاد می کند. با چندین بازی در حال توسعه، Illuvium قصد دارد عناوینی را منتشر کند که بتوانند با محبوب ترین بازی های غیر بلاک چینی موجود در بازار رقابت کنند. توکن اصلی این پروژه ILV، دارای ارزش بازار بیش از 620 میلیون دلار است و طرفداران قابل توجهی را جذب کرده است و آن را به یک کاتانلیزور بالقوه برای پذیرش جریان اصلی بازی های وب 3 تبدیل می کند.
این دستاوردهای چشمگیر در توکن های مختلف بازی بر پتانسیل این بخش برای رشد و نوآوری بیشتر تاکید می کند. همانطور که فناوری بلاک چین به تغییر شکل چشم انداز بازی ادامه می دهد، این توکن ها راه را برای آینده ای متحول کننده در حوزه سرگرمی هموار می کنند.
 

تگ ها