ثروت بنیانگذار بایننس 12 میلیارد دلار کاهش یافت

ثروت بنیانگذار بایننس 12 میلیارد دلار کاهش یافت
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبری که به دستمان رسیده است، ثروت بنیانگذار بایننس(Binance) 12 میلیارد دلار در میان رکود معاملات ارزهای دیجیتال کاهش پیدا کرد. همین مسئله باعث شد تا کاربران بازار رمز ارزها دچار ترس و نگرانی شوند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که چانگ پنگ ژائو یا همان CZ بنیانگذار صرافی بایننس است.
چانگ پنگ ژائو یا همان بنیانگذار صرافی ارز دیجیتال بایننس ضربه محکمی به ثروت خود وارد کرده است. طبق گزارش های اخیر بلومبرگ، ثورت این شخص به دلیل رکود مدام در معاملات ارزهای دیجیتال 12 میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است که رقم قابل توجهی است. این شخص سعی می کند تا با راهکارها و تکنیک هایی ثروت خودش را دوباره افزایش دهد و به ثروتمندترین شخص دنیا تبدیل شود.
طبق داده های منتشر شده، کاهش ثروت CZ در درجه اول به کاهش شدید حجم معاملات در صرافی بایننس در طی سال نسبت داده شده است. ضرر مالی چانپ پنگ ژائو شاخص میلیاردرهای بلومبرگ برآوردهای درآمد خود را برای بایننس اصلاح کرد و بعد از اینکه داده ها نشان داد که حجم معاملات در بورس کاهش پیدا کرده است، آن را 38 درصد پایین آورد. بنابراین، دارایی خالص CZ در حال حاضر به 17.2 میلیارد دلار رسیده است که کاهش قابل توجهی را نسبت به ارزش قبلی آن نشان می دهد.
با توجه به گزارش های بلومبرگ، در ماه نوامبر، بنیانگذار صرافی بایننس بعد از انتشار گزارش هایی مبنی بر اینکه Alameda Research صندوق تامینی متعلق به Sam Bankman-Fried بنیانگذار FTX موقعیت بزرگی در آن داشت، انحلال یک توکن مرتبط با FTX را اعلام کرد. این گزارش باعث حمله مشتریان صرافی ارز دیجیتال FTX برای برداشت وجوه شد و زیرساخت های صرافی را تحت تاثیر قرار داد. در نهایت، این صرافی ظرف یک هفته اعلام ورشکستگی کرد و ثروت بنیانگذار این صرافی را از بین برد.
 

تگ ها