جریمه 30 میلیون دلاری رابین هود توسط رگولاتور نیویورک

جریمه 30 میلیون دلاری رابین هود توسط رگولاتور نیویورک
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

دپارتمان خدمات مالی ایالت نیویورک، DFS صرافی رابین هود را 30 میلیون دلار به دلیل نقض تعهدات قانون رازداری بانکی/ ضد پولشویی (BSA/AML) و امنیت سایبری جریمه کرده است. طبق توضیحات دپارتمان خدمات مالی نیویورک، سرپیچی از این قوانین منجر به نقض مقررات ارز دیجیتال، مقررات انتقال پول، مقررات نظارت بر تراکنش ‌ها و مقررات امنیت سایبری در این صرافی شده است.

براساس اظهارات سرپرست خدمات مالی آدرین هریس؛ بازوی مالی صرافی رابین هود با رشد تجارت خود نتوانست منابع و توجه مناسب را برای توسعه و حفظ انطباق پذیری سرمایه گذاری جذب نماید که منجر به نقض قابل توجه مقررات ضد پولشویی و امنیت سایبری وزارتخانه شده است.

طبق توضیحات ادامه اطلاعیه؛ به گفته کارشناسان وزارتخانه این کاستی ‌ها ناشی از ضعف مدیریت و نظارت بر انطباق پذیری RHC توسط شرکت Robinhood Crypto ؛ بازوی مالی صرافی رابین هود بوده است. همچنین علاوه بر جریمه 30 میلیون دلاری، صرافی ارز دیجیتال رابین هود ملزم به استخدام یک مشاور مستقل است که ارزیابی جامعی از مطابقت آن با مقررات دپارتمان خدمات مالی ایالت نیویورک، DFS انجام دهد.

رگولاتور ایالت نیویورک برنامه های بازوی مالی صرافی ارز دیجیتال رابین هود را برای مجوز ارائه خدمات ارز دیجیتال و مجوز انتقال پول در ژانویه 2019 تأیید کرده و در آن زمان اظهار داشته است که دپارتمان خدمات مالی ایالت نیویورک، DFS به بازوی مالی صرافی رابین هود اجازه داده است تا خدماتی را برای خرید، فروش و ذخیره هفت ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین و چند ارز دیگر را ارائه نماید.

توسعه خدمات دیجیتال رابین هود

پلتفرم محبوب ارز دیجیتال رابین هود اخیرا اعلام کرده است که توسعه جهانی خود را با اولویت ارزهای دیجیتال دنبال می‌کند. براساس اظهارات مدیر اجرایی صرافی رابین هود، از دیدگاه نظارتی، توسعه تجارت ارزهای دیجیتال سریع ترین مسیر در محبوبیت جهانی است از همین رو صرافی رابین هود به‌ دنبال راهکارهایی برای افزودن ارزهای دیجیتال بیشتر به پلتفرم خود بوده است.

صرافی ارز دیجیتال رابین هود در حال حاضر سرمایه گذاری ارز دیجیتال بدون کمیسیون را ارائه می دهد و در سال‌های اخیر این پلتفرم با رشد زیادی از جمله توسعه نسخه وب، گسترش معاملات آپشن و توسعه Robinhood Crypto همراه بوده است که امکان ترید و معاملات محبوب ‌ترین ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم کرده است.

این پلتفرم در حال حاضر از خرید، فروش و داده های بازار بیت کوین، بیت کوین کش، بیت کوین sv، چین لینک، کامپاند، دوج کوین، اتریوم، اتریوم کلاسیک، لایت کوین، پالیگان، شیبا اینو، سولانا و یونی سواپ پشتیبانی می‌کند.
اخیرا نیز صرافی ارز دیجیتال رابین هود با همکاری گوگل پلتفرم معاملاتی مشترکی را در تایلند راه اندازی کرده است. این پلتفرم یک اپلیکیشن خانگی است که فرصت رشد صاحبان مشاغل کوچک و کاربران متنوع را فراهم نموده است.
 

تگ ها