جمع آوری 10 میلیون دلار سرمایه در راستای رشد بازار متاورسی

جمع آوری 10 میلیون دلار سرمایه در راستای رشد بازار متاورسی
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

Brave Group Inc، شرکت IP مجازی ژاپنی، اخیراً اعلام کرد که 10 میلیون دلار سرمایه جدید برای تسریع و توسعه خدمات متاورسی جمع آوری کرده است. دو شرکت داخلی، چندین صندوق‌ سرمایه‌ گذاری خارجی و همچنین سرمایه‌ گذاران فردی در آخرین دور سرمایه‌ گذاری Brave Group شرکت کرده اند.

مجموع بودجه جمع آوری شده شرکت IP مجازی مستقر در ژاپن تاکنون به 18 میلیون دلار رسیده و این شرکت قرار است از سرمایه جدید برای تقویت عملیات تجاری موجود و تجارت متاورسی خود استفاده نماید.

در بیانیه اخیر،Brave Groupاعلام کرد که شرکت‌ های بزرگ ژاپنی Dawn Capital و Osaka Gas Co. Ltd در این دور سرمایه گذاری شرکت کرده ‌اند. کازوهیرو ایشیکورا، شریک داون کپیتال، در بیانیه ای پس از اعلام افزایش سرمایه اظهار داشت که با تقویت ویژگی های متاورسی این شرکت مرز بین زندگی واقعی و مجازی ناپدید خواهد شد و شکل سرگرمی تغییر خواهد کرد و احتمالا KOL های محتوای IP جدیدی متولد خواهند شد.

در واقع KOL مخفف Key Opinion Leader است که در کشورهای غربی به عنوان یک فرد تاثیرگذار نیز شناخته می شود. رهبران افکار کلیدی در اصل سفیر برندهایی هستند که تاثیر بیشتری از رسانه بر روی مخاطب دارند.

طبق اظهارات تیم توسعه شرکت، با رشد بازار متاورسی در جهان محتوای گروه Brave در راستای اهداف متاورسی شرکت تغییر خواهد کرد و با در نظر گرفتن قدرت فرهنگ انیمه و مانگای ژاپن که جهانی شده است، به صورت مجازی در سراسر جهان پخش خواهد شد.

طبق توضیحات یویچی ساکاموتو، مدیر کل ارشد بخش نوآوری Osaka Gas، شرکت او آماده همکاری با شرکت IP مجازی ژاپنی،Brave Group Incدر راستای تغییر سبک زندگی و گسترش متاورس می باشد.

گسترش متاورس در ژاپن

در اوج رونمایی فن آوری متاورس شش شهر ژاپنی؛ توکیو، ساپورو، ناگویا، اوزاکا، کیوتو و فوکوکا با توسعه زیر ساخت فن آوری اعلام کرده اند که قصد دارند پلتفرم های واقعیت مجازی و متاورسی خود را گسترش دهند. STYLY، توسعه ‌دهنده پلتفرم خلاقانه واقعیت مجازی نیز در اواخر سال گذشته اعلام کرد با هدف همکاری در این پروژه قصد دارد امکان ارائه محتوای متاورسی را در فضاهای شهری فراهم نماید و یک پوشش دیجیتالی مجازی برای دنیای واقعی ایجاد کند.

در حال حاضر، پشتیبانی از شش شهر بزرگ ژاپنی تکمیل شده و در آینده، علاوه بر پشتیبانی داخلی، STYLY خدمات دیجیتال و متاورسی شهرهای بزرگ خارج از کشور را نیز پشتیبانی خواهد کرد و استفاده از ابزارهای متاورسی را در سرگرمی ‌ها، مانند اجرای زنده متاورسی در مقیاس شهر با همکاری شرکت های IP مجازی ژاپنی، تسریع خواهد نمود.

در راستای پذیرش متاورس بعنوان پدیده جهانی یک ساینتیست ژاپنی با توسعه حس لامسه در یک پلتفرم واقعیت مجازی قصد دارد با ارائه تجربیات واقعی انسانی در دنیای مجازی، فضای متاورس را با واقعیت ادغام نماید. تاماکی محقق و توسعه دهنده فن آوری های لمسی مجازی، قصد دارد تا سال 2029 انسان ها را از هر نوع محدودیت از نظر فضا، بدن و زمان در فضای متاورسی رها نماید.
 

تگ ها