حساب توییتر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا هک شد

حساب توییتر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا هک شد
  • 10:10 1402-10-21
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، کمسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا 2FA خودش را فعال نکرده بود و این مسئله باعث شد تا حساب توییتر این سازمان هک شود. تیم ایمنی رسمی X بعد از تحقیقات اولیه می گوید که اعلامیه دروغین ETF بیت کوین SEC ناشی از یک حمله سایبری به حساب توییتر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا است.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که امروزه هک شدن یکی از مشکلات رایجی است که بیشتر پلتفرم های آنلاین با آن دست و پنجه نرم می کنند. تیم  ایمنی در X فاش کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا احراز هویت دو عاملی خودش را در حساب اصلی X فعال نکرده است و به یک هکر اجازه دسترسی به آن را می دهد. افشای شرم آور برای SEC به دنبال یک رخنه امنیتی است که امروز بازارهای ارز دیجیتال را با تایید کاذب بیت کوین تکان داد.
در پستی در 10 ژانویه، صفحه ایمنی X نوشت که هک SEC به این دلیل رخ داد که یک بازیگر ناشناس کنترل شماره تلفن مرتبط با حساب را به دست آورد و از آن برای دسترسی به صفحه رسمی X SEC استفاده کرد. این بیشتر به عنوان هک تعویض سیم کارت شناخته می شود. شما برای اینکه بتوانید در بازار کریپتو عملکرد بهتری داشته باشید، باید به حفظ امنیت ارزهای دیجیتال اهمیت دهید.
تیم ایمنی X نوشت: بر اساس تحقیقات ما، مصالحه به دلیل نقض سیستم های X نبود، بلکه به دلیل کنترل یک شخص ناشناس بر روی شماره تلفن مرتبط با حساب توییتر کمیسیون SEC از طریق شخص ثالث بود. ما همچنین می توانیم تایید کنیم که در زمان در معرض خطر قرار گرفتن حساب، احراز هویت دو مرحله ای فعال نبود. هک تعویض سیم کارت نوعی سرقت هویت است که در آن مهاجم شماره تلفن قربانی را تصاحب می کند و به آنها امکان دسترسی به شبکه های اجتماعی، حساب های بانکی و رمزنگاری را می دهد.
 

تگ ها