خریداری 22.2 میلیون دلار شیبا اینو توسط نهنگ ناشناس

خریداری 22.2 میلیون دلار شیبا اینو توسط نهنگ ناشناس
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو یک کوین ERC-20 است که بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می شود و هدف آن رقابت با دوج کوین و احتمالا پیشی گرفتن از آن است. توسعه دهندگان آن را "قاتل دوج کوین" می نامند. هم اکنون بسیاری از کسانی که شوق سرمایه گذاری در دوج کوین را از دست داده اند، روی شیبا اینو شرط بندی می کنند و مشتاق تجربه بهتری در سرمایه گذاری با میم کوین ها می باشند.

به گزارش پورتال Crypt Eye، یک نهنگ ناشناخته بزرگ در هفته گذشته 1713 تریلیون ارز دیجیتال شیبا اینو به ارزش 22.2 میلیون دلار خریداری کرده و در 24 ساعت اخیر یک تریلیون شیبا اینو توسط این آدرس دریافت شده است. تعداد کل توکن های موجود در این کیف پول تقریباً 24 تریلیون شیبا است که معادل 319.2 میلیون دلار می باشد.

اینکه آیا این کیف پول واقعا آدرس خصوصی یک سرمایه گذار بزرگ است یا مستقیما به پروژه و توسعه دهندگان شیبا اینو وابسته است، مشخص نیست. این آدرس به عنوان ششمین هولدر بزرگ شیبا اینو شناسایی شده است و رتبه اول متعلق به یک کیف پول غیر فعال است که برای سوزاندن توکن های شیبا اینو ایجاد شده است.

تحولات صعودی شیبا اینو همزمان با حواشی پیرامون ارز

به گفته تحلیلگران تعداد هولدرهای شیبا اینو از زمان آغاز توکن سوزی فعال این میم کوین در چند هفته اخیر به طور مداوم در حال افزایش بوده است. با انتشار خبر، پویایی و فعالیت قابل توجهی در جامعه شیبا اینو مشاهده شده است. همانطور که مشهود است، احساس اجتماع برای رشد میم کوین بسیار مهم است. چه درخواست آنها برای ثبت آن در فهرست صرافی ارز دیجیتال رابین هود باشد و چه از مک دونالد بخواهند آن را به عنوان یک روش پرداخت بپذیرند.

طبق داده های Crypt Eye، در حال حاضر تعداد اعضای جامعه شیبا اینو به بیش از 2 میلیون آدرس تقریبا فعال رسیده و همچنان در حال افزایش می باشد. در مجموع، تعداد کیف پول های جدید شیبا اینو در تابستان سال گذشته 121 هزار بوده است.

براساس گزارش کوین مارکت کپ، تعداد مالکان شیبا اینو، طی سه ماهه آخر سال گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است. در 4 نوامبر، این توکن بیش از 865 هزار کیف پول داشته است. تا 26 ژانویه 2022 این رقم به بیش از 1.13 میلیون نفر افزایش یافته است.

طبق گزارش بیش از 40 درصد از کیف پول های شیبا بیش از یک سال است که شیبا اینو را نگه داشته اند. با تقابل با قیمت شیبا اینو که طی این سه ماه 22 درصد افزایش داشته است، می توان حدس زد که این کیف پول ها در حال حاضر سودده می باشند.