خرید باورنکردنی نهنگ های شیبا(SHIB)

خرید باورنکردنی نهنگ های شیبا(SHIB)
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

خرید باورنکردنی نهنگ های شیبا(SHIB)؛ طبق خبری که به دستمان رسیده است، نهنگ ها مقدار قابل توجهی ارز دیجیتال شیبا اینو خریداری کردند. از این خبر می توان به عنوان سیگنال ارز دیجیتال نیز استفاده کرد. این سیگنال نیز می تواند در سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و انواع آن مورد استفاده قرار بگیرد.
توجه داشته باشید که ارز دیجیتال شیبا اینو(Shiba Inu) توانسته در یک بازه زمانی 7 روزه تقریبا 12.15 درصد رشد قیمتی را تجربه کند، چون معامله گران و سرمایه گذاران همچنان به انباشت و خرید رمز ارزها در بازار ادامه می دهند و معقتد هستند که هنوز روند صعودی اصلی بازار شروع نشده است. با این وجود، داده های آنچین نشان می دهد که انباشت برای مدتی ادامه داشته است، نهنگ های شیبا اینو در حال حاضر 300 میلون دلار در 3 ماه گذشته جمع آوری کردند که رقم قابل توجهی است.
نهنگ های ارز دیجیتال شیبا(SHIB) مقدار زیادی رمز ارز شیبا اینو را جمع آوری کردند. داده های آنچین از IntoTheBlock نشان داده است که نهنگ های شیبا به معنای دارندگان و هولدرهای بزرگ، در چند ماه اخیر تعداد زیادی شیبا را به ولت های خودشان انتقال دادند. هولدرهای بزرگ در اکوسیستم شیبا به 12 نهنگ و 47 سرمایه گذار تقسیم می شوند. این آدرس های ولت شیبا اینو برتر در 90 روز اخیر 33 درصد بیشتر شده است. این کیف پول ها در حال حاضر تقریبا 300 میلیون دلار ارز شیبا در اختیار دارند.
نکته قابل توجه این است که داده های ردیاب آنچین Whale Alerts انتقال های بزرگ مختلفی را در این بازه زمانی به معامله گران و تحلیلگران نشان دادند. زمانی که سرمایه گذاران و نهنگ ها ارز دیجیتال SHIB زیادی را انباشه می کنند، بیشتر نشانه افزایش قیمت ورودی است. تریدرها می توانند انباشت نهنگ های شیبا اینو، به عنوان نشانه ای برای رشد قیمت شیبا اینو در نظر بگیرند.