خزانه داری آمریکا به دنبال کنترل کریپتو در خارج از کشور

خزانه داری آمریکا به دنبال کنترل کریپتو در خارج از کشور
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، وزارت خزانه داری آمریکا سعی می کند با اقداماتی بازار ارزهای دیجیتال را در خارج از کشور کنترل کرده و تراکنش های رمز ارزها را پیگیری کند. همچنین یکی از مقامات ارشد از اعضای کنگره درخواست کرده است تا قوانین جدیدی را برای گسترش دامنه ارز دیجیتال وزارت خزانه داری فراتر از توانایی های اجرایی و تحریم موجود آن ارائه کنند. برای اینکه این خبر را به راحتی متوجه شوید، باید آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید و با انواع اصطلاحات و مفاهیم بازار آشنا شوید.
توجه داشته باشید، وزارت خزانه داری ایالات متحده از قانون گذاران فشار می آورد تا به آن اختیارات گستره ای برای مبارزه یا تامین مالی غیرقانونی با استفاده از ارز دیجیتال اعطا کنند. یکی از درخواست های دولت این است که صلاحیت قضایی ویژه ای بر صادرکنندگان استیبل کوین غیر آمریکایی مانند تتر داشته باشد.
علاوه بر این، وزارت خزانه داری آمریکا قانونگذاران را برای مجموعه جدیدی از اختیارات تحت فشار قرار می دهد که به دولت قدرت اجرایی و تحریمی بی سابقه ای را درباره بخش ارز دیجیتال می دهد. از جمله توانایی پرسه زدن فراتر از مرزهای آمریکا و درگیر شدن در معاملاتی که شامل آن نمی شود. شما برای درک درست این خبر باید قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید.
معاون وزیر خزانه داری والی آدیمو با لابی با اعضای ارزشد کنگره پیشهادی که به صورت کتبی ایجاد شده است را لابی کرده است. فضای ارزهای دیجیتال بر اساس گزیده ای از سخنرانی او که قرار است روز چهارشنبه در واشنگتن ایراد کند. طبق سند وزارت خزانه داری که برای قانون گذاران ارسال شده و توسط CoinDesk به دست آمده است، شیوه های جمع آوری و جابجایی پول همچنان در حال تکامل است و بسیاری از مقامات ما در دهه ها به روز نشدند.
 

تگ ها