درخشش اتریوم؛ احتمال افزایش قیمت 18 درصدی

درخشش اتریوم؛ احتمال افزایش قیمت 18 درصدی
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

درخشش ارز دیجیتال اتریوم(ETH)؛ یکی از تحلیلگران مشهور بازار رمز ارزها پیش بینی کرده که قیمت اتریوم می تونه با 18 درصد افزایش به قیمت 1900 دلار برسه! به نظرتون میشه از این تحلیلی که انجام شده به عنوان سیگنال ارز دیجیتال استفاده کرد؟
اتریوم که یکی دیگه از برترین رمز ارزهای موجود در بازار کریپتو هست، عملکرد نسبتا ضعیفی در مقابل بیت کوین(Bitcoin) داشته. ولی این روند در حال تغییر هست و یکی از تحلیلگران مشهور و برتر بازار پیش بینی کرده که اتریوم داره وارد روند صعودی میشه و قدرت خریداران اتریوم به شدت در حال افزایش است.
علی مارتینز که یکی از تحلیلگران مشهور بازار کریپتو است، در پستی که در شبکه اجتماعی X منتشر کرده، گفته است ارز دیجیتال اتریوم می تواند با 18 درصد افزایش به قیمت 1900 دلار دست پیدا کند و تریدرها در ترید ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاران این رمز ارز سود زیادی را کسب کنند. علی مارتینز این پیش بینی خودش را با استفاده از داده ها و اطلاعاتی که از بررسی چارت قیمتی که در پست شبکه اجتماعی X نشان داده بود، ارائه کرد.
توجه داشته باشید که این نمودار یک الگوی قیمتی مثلث صعودی را نشان می دهد که معمولا یک روند صعودی را نشان می دهد و پیش بینی می شود که اتریوم نیز قرار است وارد این روند صعودی شود. بر اساس گفته علی مارتینز، اتریوم آماده است تا از مثل صعودی بیرون برود و به سمت قیمت های بالاتر حرکت کند. مهم تر از همه، برای اینکه ارز دیجیتال ETH تا قیمت 1900 دلار افزایش پیدا کند، این تحلیلگر تاکید کرده است که باید یک کندل قدرتمندی بالاتر از SMA 18 روزه ثبت کند. بنابراین، اگر می خواهید تا از افزایش قیمت اتریوم در این شرایط سود کسب کنید، باید منتظر بمانید تا اتریوم بتواند یک کندل بالای SMA 18 روزه ببندد.