در سال 2024 چه چیزی در انتظار تکنولوژی بلاک چین است؟

در سال 2024 چه چیزی در انتظار تکنولوژی بلاک چین است؟
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

کارشناسان پیش بینی هایی درباره فناوری بلاک چین برای سال 2024 ارائه کردند. شما می توانید 10 پیش بینی سال جدید را برای روندها و پیشرفت های فناوری بلاک چین را مطالعه کنید. بسیاری از توسعه دهندگان بلاک چین احتمالا احساس می کنند که در حال کار روی لبه های پیشرفته هستند و زیرساخت های مالی و تجاری آینده را ایجاد می کنند. چیزی جز انقلاب نیست.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، قطعا می دانید که بلاک چین پایه و اساس تشکیل رمز ارزها و بستری برای انجام تراکنش ها است. با اطمینان می توان گفت که سرعت نوآوری و سرعت پیشرفت های جدید در فضای بلاک چین به ندرت از بین می رود. به جز آن لحظاتی که به نظر می رسد همه چیز شبیه هم است. رکود بازار ارزهای دیجیتال امسال، مهلت کمی از اعلان ها، عرضه محصولات، ادغام ها، مشارکت ها، همکاری ها، جمع آوری سرمایه، راه اندازی و استقرار و.... برای کاربران ایجاد کرد.
تحولات و اطلاعات زیادی درباره بلاک چین و فناروی ارز دیجیتال وجود دارد که همگی کاملا فنی و پیچیده هستند. به همان اندازه که رسیدن به عقب می تواند سخت باشد، ادامه دادن نیز به همان اندازه دلهره آور است. تصور کنید که یک سفینه فضایی را از طریق یک میدان متراکم هدایت می کنید، در حالی که در حال انجام یک بازی تمرکز با سیارک ها هستید. تشخیص الگو ممکن است تنها امید شما باشد.
کارمزد شبکه بیت کوین
با توجه به کاهش پاداش بلاک ثابت برای ماینرها، به نظر می رسد کاتالیزورها برای افزایش پاداش بلاک های متغیر از کارمزد تراکنش ها به طور قابل توجهی مهم خواهند بود. پروتکل اصلی بیت کوین تا حد زیادی در وضعیت پایداری قرار دارد، با ارتقای تپ روت در نوامبر 2021 که تنها ارتقای بزرگ بیت کوین در پنج سال گذشته است.
داده هایی مانند Ordinals و Atomicals، فعالیت های بالا در لایه های ثانویه 2 مانند شبکه لایتنینگ یا محیط های قراردادی هوشمند کلی که بر روی شبکه بیت کوین ساخته شده اند مانند Stacks، Rootstock یا پیاده سازی های آینده. همچنین ادغام لایه دوم اتریوم کارمزد تراکنش ها را کاهش می دهد و مقیاس پذیری را برای زنجیره های لایه دوم مانند آربیتروم، پالیگان و آپتیمیس را بهبود می بخشد.
 

تگ ها