دلایل محبوبیت CoinEx در میان مبتدی ها

دلایل محبوبیت CoinEx در میان مبتدی ها
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

هنگام سرمایه گذاری در صرافی ارز دیجیتال، کاربران ارزهای دیجیتال چندین انتخاب دارند. اولین انتخاب، معاملات اسپات است. با این حال، سرمایه ‌گذاران تنها زمانی می ‌توانند از سرمایه ‌گذاری ارزهای دیجیتال خود سود ببرند که قیمت در برابر نوسانات بازار افزایش یابد. انتخاب دوم، معاملات مشتقه است. به عنوان مثال، هنگام معامله قراردادهای تحویل، سرمایه گذاران می توانند سود بیشتری از نوسانات قیمت از طریق اهرم بالا در مقایسه با بازده لحظه ای خود کسب کنند. با این حال، آنها نمی توانند قراردادهای تحویل خود را در درازمدت حفظ کنند، زیرا چنین قراردادهایی در نهایت منقضی می شوند، گزینه سوم، قراردادهای آتی یا فیوچرز می باشد.

اگرچه هر دو مشتقات اخیر مالی هستند، اما قراردادهای آتی با قراردادهای تحویل تفاوت دارند و انقضا یا تسویه ندارند، به این معنی که سرمایه گذار می تواند قرارداد آتی را به طور نامحدود نگه دارد. برخلاف معامله گران اسپات، معامله گران آتی می توانند یک پوزیشن باز کرده و بدون نیاز به مالکیت دارایی پایه، معامله نمایند. به لطف مزایای فراوان، قراردادهای آتی در حال حاضر نیمی از بازار ارزهای دیجیتال را از نظر حجم معاملات تشکیل می دهند.

اکنون بسیاری از پلتفرم‌ های معاملاتی ارزهای دیجیتال قراردادهای آتی ارائه می‌کنند. از نظر عملکرد، این پلتفرم‌ ها را می ‌توان به دو دسته پلتفرم ‌های سطح ورودی و پلتفرم ‌های حرفه ‌ای تقسیم کرد. اگرچه پلتفرم ‌های سطح حرفه ‌ای برای سرمایه‌ گذاران آتی قدیمی یا معامله‌ گران حرفه‌ ای مناسب ‌تر هستند، اما سرمایه‌ گذاری برای افراد مبتدی در آن سخت می باشد. از این رو، پلتفرم ‌های سطح ورودی برای مبتدیان ارزهای دیجیتال طراحی شده ‌اند. در چنین پلتفرم ‌هایی، تازه‌ کارها می ‌توانند از طریق عملکردهای معاملات آتی ساده تجارب معاملاتی بیشتری کسب کنند.

بهبود خدمات کوینکس در راستای تسهیل معاملات آتی

در سال ‌های اخیر،CoinEx به نوآوری و بهینه ‌سازی معاملات آتی، پوشش ارتقای محصول، مکانیسم ‌های معاملاتی، حفاظت از دارایی ‌ها و خدمات خود پرداخته و اکنون در میان معامله‌ گران آتی به رسمیت شناخته می شود. در سال 2021 این صرافی پیشرفت بزرگی از نظر حجم معاملات آتی داشته و یکی از عوامل کلیدی موفقیت آن، سطح آسان معاملات آن بوده است.

CoinEx Futuresدارای عملکردهای ساده و کاربردی است که چندین بازار رایج و پرطرفدار ارزهای دیجیتال را پوشش می دهد. طبق وب‌ سایت کوینکس، قراردادهای آتی صرافی اکنون بازارهای اصلی معاملات ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم و همچنین چندین ارز دیجیتال پرطرفدار از جمله ارز دیجیتال آوی ، اولانچ و سولانا را پوشش می ‌دهند. علاوه بر این، کاربران می توانند معاملات آتی را در کوینکس از طریق وب و اپلیکیشن انجام دهند.

همچنین معاملات CoinEx Futures بیش از 100 بازار آتی را پوشش می دهد. جدای از ویژگی های همه کاره، پوشش نیز یکی از شاخص های اصلی قدرت کلی پلتفرم معاملات آتی است. به طور کلی، هر چه یک پلتفرم انواع بیشتری از معاملات آتی ارائه دهد، از نظر محصول و فن آوری قوی ‌تر خواهد بود. در حال حاضر، کوینکس دارای بیش از 100 بازار فیوچرز است که توسط بازار ارزهای دیجیتال به رسمیت شناخته می شوند.
 

تگ ها