دونالد ترامپ تصاویر مربوط به دستگیری خود را به شکل NFT به هوادارانش عرضه می کند!

دونالد ترامپ تصاویر مربوط به دستگیری خود را به شکل NFT به هوادارانش عرضه می کند!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، دونالد ترامپ تصاویر مربوط به دستگیری خودش به شکل توکن NFT درآورده و آنها را به هواداران خود می فروشد. با این کار او می تواند درآمد قابل توجهی را کسب کند که روش های کسب درآمد از ان اف تی ها در آموزش ارز دیجیتال بیان شده. قیمت هرکدام از این توکن های NFT چیزی حدود 99 دلار است. در واقع، NFTهای جدید ترامپ، کلکسیون های دیجیتالی را به یادگری های فیزیکی بعد از دستگیری از جمله کت و شلواری که او در بازداشت پوشیده بود را گره می زند.
اگر آموزش دیجیتال را فرا گرفته باشید، قطعا با توکن های غیرقابل تعویض آشنا هستید. بر اساس گزارش CollectTrumpCards در 12 دسامبر، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده توکن های غیرمثلی یا NFT جدیدی را با الهام از دستگیری اخیر خود اعلام کرده است. ترامپ این خبر را در یک اعلامیه ویدیویی در X که قبلا توییتر نام داشت، به اشتراک گذاشت.
توجه داشته باشید، ترامپ در 24 آگوسن 2023 در زندان فولتون کانتی جورجیا بعد از متهم شدن بر اساس قانون سازمان های تحت نفوذ و فاسد راکتی به اتهام توطئه او و دیگران برای لغو نتایج جورجیا در انتخابات ریاست جمهوری 2020 دستگیر و تحت رسیدگی قرار گرفت. او اکنون به قید وثیقه آزاد است و در انتظار محاکمه شدن در آگوست 2024 به سر می برد.
اکنون، یک سری جدید از 47 کلکسیون دیجیتالی، تصویری از ماگ شات ترامپ را به تصویر می کشد، همانطور که در تابستان امسال دستگیر شد. قیمت از محصول 99 دلار است. کلکسیونرهایی که هر 47 کارت را خریداری کنند، تعدادی هدایا و هدیه از رئیس جمهور سابق آمریکا دریافت می کنند. از جمله شام در Mar a Lago و تکه های پارچه از کت و شلواری که او در دوران ریاست جمهوری به تن داشت.
 

تگ ها