رئیس جمهور بعدی آرژانتین از بیت کوین حمایت می کند

رئیس جمهور بعدی آرژانتین از بیت کوین حمایت می کند
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

با توجه به تحقیقات انجام شده، رئیس جمهور بعدی آرژانتین از ارز دیجیتال بیت کوین(Bitcoin) حمایت خواهد کرد. اگر قصد سرمایه گذاری روی بیت کوین را دارید، ابتدا باید آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید و با قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال آشنا شوید. دور دوم انتخابات برای رئیس جمهور بعدی آرژانتین در 19 نوامبر بعد از دور اول غیرقطعی در 22 اکتبر برگزار می شود.
بهتر است بدانید هر دو نامردز باقی مانده ریاست جمهوری برنامه های دوستانه ای برای بیت کوین(BTC) در این کشور دارند. انتخابات امسال در حال حاضر توسط سر جیو ماسا از اتحادیه حاکم برای میهن در برابر خاویر مایلی از لیبرتی پیشروی ها مورد مناقشه قرار گرفته است. همچنین تورم شدید اخیر آرژانتین در دوران تصدی ماسا به عنوان وزیر اقتصاد رخ داد. این نامزد از روز انتشار همچنان بر وزارت اقتصاد آرژانتین حکومت می کند. از طرف دیگر، هم آبرتو فرناندز، رئیس جمهور فعلی و هم کریستینا فرناندز دی کرشنر، معاون رئیس جمهور فعلی و رئیس جمهور سابق، برای انتخاب مجدد تلاش نکردند.
توجه داشته باشید که در دور اول انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین، سرجیو ماسا 36 درصد آرا را به دست آورد و خاویر مایلی با 30 درصد آرا در جایگاه دوم قرار گرفت. این نشان دهنده رهبری معنادار وزیر فعلی اقتصاد است. با این حال، هر دو کاندیدا برنامه هایی برای حمایت از بیت کوین برای کشور خود نشان دادند. در این زمینه بیت کوین قبلا در آرژانتین برنده شده است.
سرجیو ماسا که یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری کشور آرژانتین است، قصد دارد ارز بیت کوین(Bitcoin) را با مازاد گاز طبیعی از ساند شیل Vaca Muerta کشور استخراج کند تا عملیات استخراج بیت کوین را تامین کند. در همین حال خاویر مایلی بر این باور است که بیت کوین واکنش طبیعی علیه بانک های مرکزی است و از بیت کوین در مقابل بانکداری متمرکز حمایت می کند.