راه اندازی شرکت تابعه Ivy Blocks توسط Huobi در راستای توسعه وب3

راه اندازی شرکت تابعه Ivy Blocks توسط Huobi در راستای توسعه وب3
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

Huobi، صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال، از راه اندازی شرکت زیر مجموعه سرمایه گذاری جدید برای همسو شدن با پروژه های مالی غیرمتمرکز و وب3 خبر داده است. Ivy Blocks، همانطور که توسط صرافی نامگذاری شده است، بر روی یافتن پروژه ها در مراحل اولیه تمرکز خواهد کرد تا از طریق تامین مالی و سایر خدمات آنها را حمایت نماید. هدف از این اقدام ایجاد یک اکوسیستم وب 3 بهتر و فراگیرتر خواهد بود.

وب 3 هم اکنون با پیوستن تعداد زیادی صرافی ارزهای دیجیتال و شرکت هایVC  به این روند، به یک صنعت نوپای پر رونق تبدیل شده است. در راستای گسترش فن آوری وب3، صرافی Huobi، یکی از ده صرافی برتر ارزهای دیجیتال در حجم معامله، از راه اندازی شرکت تابعه سرمایه گذاری خود را برای همسو شدن با بازارهای جدید رونمایی کرده است.

طبق بیانیه شرکت Huobi، Ivy Blocks با وجود داشتن صندوق سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری در راستای اهداف خود حرکت خواهد کرد که با استفاده از فرصت های منحصر به فرد در بازارهای ارزهای دیجیتال می تواند در سطح جهانی قرار گیرد.

براساس تئوری تیم توسعه، برای حمایت از پروژه ها در مراحل اولیه یا رشد، بلاک های Ivy سه سرویس خدمات اصلی را راه اندازی خواهند نمود. این خدمات شامل ایجاد پلتفرم مدیریت دارایی برای پروژه های مالی غیرمتمرکز Defi، بخش انکوباسیون مبتنی بر نوآوری و یک پلتفرم دیجیتال دیگر مبتنی بر تحقیقات خواهد بود و تمامی این خدمات در اختیار شرکت‌ های زیر مجموعه Ivy Blocks قرار خواهند گرفت.

قدرت تامین مالی

تامین مالی بخش اصلی حمایتی است که یک شرکت سرمایه گذاری به شرکت های پرتفوی خود ارائه می دهد. عملیات Ivy Blocks ساده است و تنها به دنبال ارائه حمایت اقتصادی به استارت اپ هایی است که معمولاً به دلیل مسائل مالی با شکست مواجه می شوند.

لیلی ژانگ، مدیر مالی صرافی Huobi، درخصوص ارتباط شرکت تابعه جدید با پروژه های پرتفوی، اظهار داشت که بسیاری از پروژه ‌های غنی با محدودیت ‌های نقدینگی و عدم حمایت بازار مواجه می باشند که موانع قابل ‌توجهی برای رشد آنها ایجاد می‌ کند، تمرکز شرکت سرمایه گذاری به حمایت از چنین پروژه‌ هایی در راستای ایجاد یک اکوسیستم بلاک‌ چین بهتر و فراگیرتر خواهد بود.

شرکت سرمایه گذاری Ivy Blocks، در حال حاضر بیش از 1 میلیارد دارایی تحت مدیریت از شرکت هایی دارد که قبلاً از آنها حمایت کرده است. یکی از آنها Capricorn Finance، یک بازارساز خودکارAMM ، است که بر روی بلاک چین Cube ساخته شده است.

صرافی های دیگر نیز اخیراً در پروژه های وب3 سرمایه گذاری کرده اند، برای نمونه بایننس لبز، شرکت سرمایه گذاری صرافی بایننس، در اوایل ماه ژوئن سال جاری یک صندوق 500 میلیون دلاری برای پروژه های وب3 راه اندازی نموده است.
 

تگ ها