راه اندازی پرداخت بیت کوین در Telefonica، شرکت مخابرات اسپانیایی 

راه اندازی پرداخت بیت کوین در Telefonica، شرکت مخابرات اسپانیایی 
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از بزرگترین اپراتورهای تلفن و ارائه دهنده شبکه تلفن همراه در اسپانیا؛ تلفنیکا با مشارکت صرافی ارز دیجیتال Bit2Me  سیستم تسویه حساب و پرداخت بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، استیبل کوین یو اس دی کوین و سایر ارزهای دیجیتال را فعال کرده است.

پذیرش ارزهای دیجیتال در کشور اسپانیا در سطح بالایی قرار دارد. در همین راستا چند ماه پیش، شرکت هواپیماییVueling اسپانیا نیز اعلام کرده است که امکان خرید بلیط هواپیما با بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال در دسترس مسافران این شرکت قرار خواهد گرفت.
تلفنیکا شرکت مستقر در مادرید اسپانیا نیز امکان پرداخت صورتحساب ‌ها در چندین ارز دیجیتال از جمله بیت‌ کوین را در بازار آنلاین این شرکت به نامTu ارائه نموده است.

مشارکت تلفونیکا با پلتفرم ارز دیجیتال اسپانیایی Bit2Me به منظور فعال کردن پرداخت‌ های دیجیتال و توسعه زیرساخت صورت گرفته و این صرافی همچنین بر روند تراکنش‌ ها نظارت خواهد نمود.

این خبر توجه مدیر اجرایی بایننس، چانگ پنگ ژائو را نیز به خود جلب کرده و مدیر عامل بایننس با به اشتراک گذاشتن خبر در توییتر علاقه خود به گسترش این نوع فن آوری ها را اعلام کرده است. شایان ذکر است که بایننس اخیرا حضور خود را در بازار اسپانیا گسترش داده است.

بایننس در دو ماه گذشته، به منظور مشارکت با شرکت فن آوری Moon Tech Spain مجوز قانونی برای ثبت نام به عنوان ارائه دهنده خدمات دارایی دیجیتال، VASP در این کشور اروپایی دریافت کرده است. ژائو در آن زمان اعلام کرده است که این مشارکت به منظور توسعه پرداخت های دیجیتال صورت گرفته و هدف اصلی آن حفاظت از سرمایه کاربران اسپانیایی است.

توسعه خدمات دیجیتال در اسپانیا

یکی دیگر از شرکت ‌های بزرگ و برجسته اسپانیایی که در چند ماه گذشته به اکوسیستم ارز دیجیتال پیوسته است، شرکت هواپیمایی Vueling مستقر در بارسلون اسپانیا است. این شرکت در ماه ژوئن با همکاری صرافی ارز دیجیتالBitPay امکان خرید بلیط در 13 دارایی دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، دوج کوین، شیبا اینو و چندین ارز دیجیتال دیگر را فراهم نموده است، این خبر با وجود نوسانات مارکت دیجیتال باعث بهبود اندک قیمت بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال فهرست شده در لیست پرداخت شرکت شده است.

شرکت هواپیمایی Vueling از آغاز سال 2023 با شروع پذیرش ارز دیجیتال به اولین شرکت هواپیمایی ارزان قیمت در اروپا تبدیل خواهد شد که ارزهای دیجیتال را به عنوان یک روش پرداخت پذیرفته است و پرداخت با ارز دیجیتال منجر به پرداخت‌ سریع‌ تر، ایمن ‌تر و کم‌ هزینه ‌تر در مقیاس جهانی خواهد بود.
 

تگ ها